Echte gevoelens voor YouTube jongen

  • 28 February 2019
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen,

dit klinkt waarschijnlijk echt idioot tja.
ik heb gevoelens voor een YouTuber (weet je fck it k zeg gwn wie t is: Jurriën van jhxgames/jur)
Hij is 18 (ik ben 16) we zijn beide in mei jarig ( niet dat t boeit Mr k) ( hij woont in Brabant, vlakbij Helmond en ik woon in Gelderland, vlakbij Arnhem aka ruim 1,5 uur)
Het is niet zo’n “playboy” type jongen als je snapt wat ik bedoel, gewoon normaal en leuk.-.
maarja toch heeft hij ruim 160000 abonnees op zijn main kanaal en 20000 op zijn game kanaal.
Hij gamed en maakt soms reactie/vlog video’s.
We hebben veel gemeen, muziek smaak etc
T ding is.. ik heb hem nog nooit echt gezien snap je? En ook nog niet gepraat ofzo (ws verpest k alles als ik dm stuur). Ik wil niet dat ie me als fan zou gaan zien.
Ik vind hem echt leuk als persoon, elke video die hij maakt, ik ga stuk, ik lach mee, gwn alles wat ie doet ik zou mezelf er zo naast zetten. Tja Miss weer Mn verbeelding maar ik vind hem wel echt fking leuk.
en nu zit k weer zo’n topic te typen want k ben zelf echt hopeloos. Wat the fck moet k hiermee doen dan 😫

gr mel
😃

3 reacties

Ik begrijp je helemaal. Ik heb ongeveer hetzelfde gehad.
De kans is erg klein dat je hem ontmoet, waardoor je niet snel zeker weet of het echt liefde is. Wij, mensen, hebben een neiging d.m.v. fantasie/verbeelding, de huidige situatie te verbeteren/ontvluchten. Ik geloof je wel als je zegt dat hij de ideale jongen is, echter heb je maar een bepaald perspectief van hem, als in, je weet niet hoe hij zich off-screen gedraagd. Daarom zou je misschien meer op jongens op je omgeving kunnen focussen i.p.v. deze onbereikbare liefde. Als je volhoudt ga je er steeds meer in geloven en zal de klap hard zijn als hij een ander krijgt.
Blijf vooral zijn video's kijken om je stemming te verbeteren, maar je storten op de verliefdheid is misschien niet het beste idee.
Succes!
Hoi Melaniex,

Gevoelens hebben voor een YouTuber is lastig. Hij is bekend en heeft veel fans dus een als je een dm stuurt is er een kans dat hij niet leest (of hij kan het lezen maar is te druk om te reageren) en door de afstand zou het nog moeilijker zijn om elkaar te zien. Het zou kunnen dat hij je celeberty crush is, maar als je echt gevoelens voor hem hebt is dmmen de eerste stap die je kan maken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt xx
Je kan proberen contact met hem te krijgen. Maar die kans is zeer klein dat het zal lukken...

Reageer