Vraag

echt over em heen?

  • 21 November 2019
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey mensjes.

als jullie Weleens eerder mijn profiel hebben aangeklikt weten jullie misschien dat ik zo’n anderhalf jaar een jongen leuk begon te vinden

we hebben nou al 3x afgesproken, alleen nou ging t mis. De laatste x was ik bij hem en waren we aan het kletsen over vrienden en relaties en over mijn blauwtje bij hem precies een jaar terug op de ijsbaan.

nu zullen jullie denken; ok leuk da verhaal maar wa motte we der mee?

 Nou… zo ong. Dit; Ik heb het gevoel dat we nu zo close als friends zijn geraakt dat het liefdesvuur is gedoofd. Niemand wil me geloven maar ik ben stiekem wel blij da’k der vanaf ben. Alleen als iedereen hem nou extra agaat plagen hij zijn vrienden zowat bij die opmerkingen zo’n stomp geeft dat ze zowat hun ribben kneuzen😅 en dat we iedere x allebei knettergek worden van dat gekoppeld worden. Betekent dat dan dat ik serieus NA ANDERHALF JAAR GEWACHT TE HEBBEN MIJN GEVOELENS HEB VERLOREN PRECIES OP HET MOMENT DAT HIJ MIJ LEUK BEGINT TE VINDEN??? Ff laat ff weten wa jullie der van zeggen. Moet ik m’n vrienden geloven dat ik mijn gevoelens alleen wegdruk omdat ik er vanaf wil komen en dat niet lukt, of mij volgen omdat ik denk dat ik van de liefde genezen ben? AV bedankt

mvg Fenkupx

Ps als jet nie snapt snap ik da want t is lastig uit te leggen😅


4 reacties

Hey iedereen. 
dankjewel voor het advies en sorry als het niet altijd leesbaar was.

jullie en mijn vriendinnen hebben me wakker geschud. Ik hou nog steeds van hem. Ik heb t alleen weg gedrukt, maar tis zo lastig als je verliefd bent op je beste vriend.

heel erg bedankt allemaal...

Ik ga wel mee met de mening dat je je gevoelens wegdrukt. Kijk nou eens goed naar hem. Is hij de moeite waard of niet? En luister dan eens naar je eerste gevoel. Voelt het alsof je gaat beginnen zweven is de kans groot dat je hem wel leuk vind. Of zie je het zitten om met hem een relatie te beginnen? Als je dat al niet ziet zitten om gewoon al een relatie te starten. Is het allemaal geen goed idee.

Denk voor jezelf na of je vaak over hem nadenkt buiten de keren dat je hem ziet. Denk je aan hem als je ‘s avonds in bed ligt of als je telefoon af gaat met de hoop dat het een bericht van hem is? Als dit het geval is denk ik dat je nogsteeds gewoon verliefd bent maar een soort van “ gewend “  bent geraakt aan de gevoelens. Ik denk dat je het dan pas merkt als hij ook minder verliefd begint te worden.

Dus mijn advies, onderneem actie nu het nog kan!

 

Veel succes!

Reputatie 1
Badge +1

Ik versta niks door je slechte grammatica en spelling...

Reageer