Vraag

echt irritant

  • 24 June 2018
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal,
ik zit hier een tijdje mee...
dit is btw geschreven op 04:32 op de zondag

...
ik zie overal bij Sayat.me dat er men zijn die iemand leuk vinden of al hebben. en nu in mijn klas zijn er ook klasgenoten die iemand leuk vinden of al hebben. dat wil niet zeggen dat ik jaloers ben, maar ik krijg steeds meer twijfels of ik wel leuk genoeg ben voor jongens... kijk ik ben wel leuk, maar niet leuk genoeg en dat brengt mij twijfels... ik ben heel eeg onzeker over mijn uiterlijk en ik heb geen zelfvertrouwen maar mijn mentor helpt mij daarmee. als we in groepen zijn versplitst via m'n eigen klas(gaat de helft weg) en de andere gewoon in de klas. dus sommigen die in mijn klas zitten zeggen wel dat ik dik ben en dan weet ik niet wat ik moet doen. ik kon het vroeger echt heel moeilijk negeren, maar nu is het iets makkelijker geworden om zulke opmerkingen te negeren (niet altijd lukt het, maar het gaar wel beter) niemand vind mij leuk leuk alleen omdat ik dik ben of onzeker en geen zelfvertrouwen heb... natuurlijk wil ik geen aandacht van jongens maar ik heb het idee dat alles om liefde draait en niet om leren. het lijkt nu alsof iedereen al heeft en dan kom ik zo onzeker aan dat ik zo alleen ben... ik wil ook een relatie, of gelukkig zijn... want soms zit ik zo erg met mezelf in de knoop iedereen heeft een relatie!!!!! ._. ): maar soms zegt mijn gevoel ook dat ik later een relatie krijg en dat ik me geen zorgen hoef te maken. de meeste hebben zeker een pubertijd relatie ofzo omdat het na paar maanden of zelfs eerder uit gaat (niet iedereen) ik haat mezelf echt niemand zou van een kledingstijl: emo liefhebben ik draag altijd zwart en ik houd er van❤ ik hou ook erg van zingen maar ja blijkbaar vinden men zingen stom ofwel jongens. soms krijg ik wel van jongens van "ja, die jongen vind je leuk." maar meestal zijn het andere groepen, of ze maken een grapje wat ik meestal niet door heb. en al ze zo'n grapje maken dan denk ik bij mezelf vind hij me echt leuk? terwijl ik die persoon niet ken (maar wel vaker gezien heb) denken voor niks eigenlijk ik haat mezelf... hoe kom ik hier uit???

2 reacties

ik en mijn mentor zijn bezig met mijn zelfvertrouwen... het gaat wel okay en goed. maar ik was vorig jaar ook gestopt met zangles vanwege mijn zelfvertrouwen, wat niet goed is. dus mijn ouders hadden besloten dat ik na deze zomervakantie van 2018 weer begin zodat ik het weer kan opbouwen. (: ik ga gewoon door met de dingen die ik leuk vind om te doen maar alsnog zit ik hier nog mee...

groetjes, moon ♡
hoi moon


geen zelfvertrouwen hebben is echt heel klote maar op ieder potje past een deksel dat wil zeggen voor iedre persoon is de ware ook al wacht je al jaren ik zou zeker door gaan met zangles als dat je passie is zeker blijven doen de ander accepteerd wat jou intresses zijn anders is hij niet de juiste persoon voor jou ja en als mensen zeggen dat je dik bent is niet dat je daar zelf verzekerder van word maar als je echt overgewicht hebt kan je evutueel kijken of je misschien naar een sportschool kan overleg dit met je ouders als je geen overgewicht hebt vooral je eigen pad volgen lekker laten gaan zijn gewoon jaloers dat betekent dat je een pstakel voor ze bent en ze jaloers op je zijn een relatie komt van zelf je moet een jonge hebben die bij je past die jou helpt met zelf verzekerd worden van je zelf die je complimentjes geeft die je een lief berichtje stuurt als hij opstaat en gaat slapen ja zwarte kleding zit waarscheindelijk gewoon comfort bij jou probeer eens iets anders misschien iets kleur rijkers begin met iets comfort op je zwarte broek iets donker groens je haren beetje los maar toch wilt beetje andere look maar blijf 100% zeker jezelf de ander moet accepteren hoe je bent als je denkt dat iemand je leuk vind maar weet het niet 100% zeker is heel lastig probeer met diegene in gesprek te gaan maar wel met ze 2 zodat niet iedereen het kan horen dan kunnen ze niet zomaar iets gemeens over je zeggen en misschien probeer eens met iemand na school waarvan je denkt die is wel aardig een stukje mee te lopen/fietsen of dergelijke probeer een gesprek aan te gaan zo toon je ook intresse in een ander persoon word vaak wel gewaardeerd je kunt zet hem op

Reageer