Vraag

Dubbel verliefd

  • 9 February 2019
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hey,
Ik zit de laatste tijd best wel in over iets. Ik heb een vriendin, al 9 maanden. Maar ik merk dat ik gevoelens krijg bij iemand anders, terwijl ik wel zielsveel van mijn vriendin hou. Het gaat alleen wel wat minder tussen ons, maar nu dit er ook nog bij komt weet ik het allemaal even niet meer...
Wat zou ik het beste kunnen doen?

2 reacties

Hey, waarschijnlijk hou jij super veel van haar, maar de laatste tijd op een andere manier. En als wat ik lees klopt, denk ik omdat het wat slechter tussen jullie gaat zij waarschijnlijk ook. Ik zou het er eens een keer over hebben, en vragen of ze nog steeds hetzelfde voelt als toen jullie kregen.
Hoi

Je topic deed me denken aan een topic van M en Ms, namelijk deze: Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan? Misschien ben je geholpen met de reacties uit dit topic, of leer je van de ervaring van de topicstarter.

Over je gevoelens heb je geen controle. Het kan gebeuren dat je gevoelens krijgt voor iemand, terwijl je reeds een partner hebt. Zou je dit met één van hen of beiden kunnen bespreken?

Groetjes
Kenshin

Reageer