Vraag

Droom vriendje

  • 24 November 2018
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen,

Ik schrijf omdat ik de afgelopen maand 3 keer de zelfde jongen in mijn dromen zag. Ik zoek voor hem overal ook al weet ik dat het tevergeefs is. Ik doe het niet eens bewust! Maar ik vind hem heel knap en iedere keer zegt hij zoiets als: hey mr schattig. en dan als we bijna zoenen word ik wakker en schrik me de pleuris!
Wat ik vraag is hebben jullie advies?

4 reacties

Hoi

Je hebt in je dromen een leuke jongen leren kennen. Wanneer jullie bijna zoenen, schrik je wakker. Wat uniek dat je hierover droomt. Ben je je ervan bewust dat je droomt, op het moment dat je aan het dromen bent?

Dromen zijn een ingewikkeld iets. Als ik droom, meestal zijn het nachtmerries, word ik me er wel eens bewust van dat ik droom, en kan ik mezelf soms wakker maken, door bv. mijn ogen te openen of mezelf in m'n arm te knijpen. Misschien kan je, als je die bewustheid hebt, de droom een beetje leiden, en beƫindigen wanneer je wenst.

Opschrijven wat je droomt kan ook helpen. Je kan, nadat je wakker geschrokken bent, je droom en alles wat erin gebeurd is, opschrijven in een schriftje dat je naast je bed hebt liggen. Vaak herinner je je de meeste details kort na het ontwaken, en worden die details vaag naarmate de dag vordert. Dingen opschrijven geeft je misschien meer inzicht in je dromen.

Groetjes
Kenshin
Ik ben me er niet bewust van dat ik droom. En ik kan mijn ouders niet enoeg vertrouwen om de papieren met beschrijvingen van mijn dromen op mijn kamer te bewaren. Maar wel bedankt voor de tips!
Wat jammer dat de kans bestaat dat je ouders door je spullen zouden gaan. Je zou desnoods in de notities op je telefoon een mapje kunnen maken met je droomervaringen. Ik weet niet of dat bij jou kan, maar op mijn telefoon kan ik notities vergrendelen, zodat je een wachtwoord moet ingeven voordat je ze kan openen.
Ja dat kan. Bedankt voor de tip!

Reageer