Beantwoord

dragen voor mn date....

  • 30 July 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen ik heb een vraagje.
Eindelijk is t zover. Mn crush heeft me mee uit gevraagd! Als ik terug ben van vakantie gaan we iets leuks doen. Film of zwemmen ofzo...
Maar, WAT MOET IK AAN!
Heeft iemamd tips voor wat jongens leuk vinden dat ong. 13 jarige meisjes dragen? X fenkupx
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 July 2019, 12:13

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi

Je hebt een date, en vraagt je af wat je aan kan trekken.

Ik vermoed dat je kleding deels bepaald zal worden door de activiteit die jullie uitkiezen. Als jullie naar de bioscoop gaan kan je vrijwel aan wat je graag draagt, maar als jullie wat sportiever gaan doen, draag je best iets waar je comfortabel in kan bewegen.

Inschatten welke kleding je crush mooi zal vinden, lijkt me lastig. Waar je hoogstwaarschijnlijk het beste mee scoort, is met kleding waar je je zelf comfortabel en goed in voelt. Als je graag een elegant rokje draagt kan dat, maar als je liever een stoere jeans draagt, is dat even goed. De kans lijkt me groot dat de aandacht van je crush gericht zal zijn op jou, en dat je kleding een stuk minder van belang zal zijn voor hem.

Veel plezier op jullie date 🙂

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +3
Een meisje worden staat bij mij nog in de planning (in de belangrijke agenda haha) dus ik heb hier nog niet zoveel ervaring mee. Ik weet wel dat je gewoon moet kiezen wat jij jezelf leuk vind staan en op internet zijn er vast nog tips 😉

Gr. Iwemw

Reageer