Vraag

Doet ze gewoon aardig of wil ze meer?

• 3 september 2017
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Hallo iedereen,
Er is een meisje van werk en ze doet heel flirterig tegen mij. Ze luistert ook altijd mee als ik met iemand aan het praten ben, ook al ben ik 10 meter verderop.

Ik heb vandaag een gesprek met haar gestart via Whatsapp en ze doet heel lief. Ze ging op een gegeven moment stukje bij beetje steeds meer emojis sturen en op een gegeven moment stuurde ze ook een paar van die kusjes emojis ?. Ze spreekt met heel veel uitroeptekens en het lijkt alsof ze heel geïnteresseerd wil overkomen (ze reageert beetje overdreven, bijv als ik zeg "ik zit op voetbal" zegt zei vervolgens "Ooowwww wat veettttt!!!!!!!"). Dit is waar ik het niet meer weet. Ik ken haar niet zo super goed, en daarom denk ik dat het ook best zo kan zijn dat ze zo tegen iedereen doet... Ik weet het gewoon niet. Ik heb op filmpjes gezien dat meisjes als ze echt meer willen wat "extra's " geven, en bijv dat meeluisteren zou best zo'n extra kunnen zijn dat ze geïnteresseerd is, maar dat kan ook gewoon haar persoonlijkheid zijn
Ik weet het gewoon niet... Heeft iemand advies, of weet iemand wat dit is?

4 reacties

Heey,

Als iemand je leuk vindt dan gaan ze interesse tonen en je vragen stellen. Zelfs vragen waar je niet veel aan hebt.
Wat ik doe als ik een jongen leuk vindt is met ze praten en proberen het gesprek gaande te houden door (zoals ik net al zei) vragen te stellen en doorvragen. Bijvoorbeeld stel als een jongen zegt dat hij volgende week op vakantie gaat ofzo. Dan ga ik doorvragen; waar ga je heen?, met wie ga je erheen?, hoelang blijf je er?.. alleen maar vragen om het gesprek gaande te houden

Ook wordt er veel oogcontact gemaakt. Maakt ze oogcontact met je? Als jij kijkt, kijkt zij verlegen weg maar probeert ze daarna weer? Dan is ze geïnteresseerd in je maar is verlegen.. Ook oogcontact langer dan 3-5 seconden is een goed teken.

Je moet ook kijken hoe ze in real doet. Oogcontact? Vragen stellen? Hoe doet ze tegenover anderen en jou? Is er een verschil?
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

ik dacht zopas toen ik je topic las, ik ga je ff helpen met mijn geringe kennis over meisjes, maar ja @KpopLover hierboven heeft alles en nog meer dan ik kan bedenken al opgeschreven, dus ja, goeie tips heb je al gekregen.

Enige is nog dat je aan andere jongens, die vakkenvullen met haar, kan vragen of ze ook zo enthousiast tegen hen doet, maar ja dat had KpopLover eigenlijk ook al gezegd, zie ik net..... haha

Dan ga ik maar zeggen hoe ik tegen een leuke jongen ga praten en doen, daar heb ik meer verstand van 🙂, en dan doe ik precies zo zoals jij zegt dat zij doet. Dan ben ik ook wat drukker, strooi met complimentjes en emoji's en vind ik "alles" leuk wat hij doet, ook al moet ik daar soms een beetje op terugkomen 🙂 Ook wil ik dan weten wat ie tegen iemand anders zegt, niet omdat ik jaloers ben, maar omdat het misschien leuke dingetjes zijn om over mijn mogelijke crush te horen. Dus dat. Volgens mij hoort dat bij verliefd zijn, toch? en das voor jongens die op jongens vallen net zoals voor jongens die op meisjes en vv vallen hetzelfde denk ik. Ik weet niet of dit een antwoord is?

PS ik ben in het echt niet zo overdreven met complimentjes en "ah leuk dat je dat doet" zeggen, maar het gebeurt gewoon als ik verliefd ben. Tis bij mij dus niet precies mijn persoonlijkheid, maar het kan bij haar natuurlijk wel zo zijn.

O, jee, dacht je net dat je wist waar je aan toe was door mijn verhaal en door die laatste opmerking (het kan bij haar natuurlijk wel zo zijn) weet je het toch weer niet. Ik zou gewoon ff met haar praten en als het goed voelt, zou ik een keertje iets afspreken. Dan kom je er wel achter hoe ze echt is.
Jij vindt haar op één of andere manier leuk en zij is enthousiast over/tegen jou. Das al een mooi begin toch? Ga er maar voor en ik wens je een leuk, lief vriendinnetje. Je verdient er wel eentje na wat je hebt meegemaakt :)

groetjes,
M&M's

Als ik dat meisje was, zou ik het wel weten 🙂
Heyy M & M's en Kpoplover!
Heel erg bedankt voor jullie reactie, ik vind het heel fijn dat jullie me willen helpen!

Het is heel raar want op Whatsapp gaat ze steeds offline zegmaar, maar als ze dan weer online komt begint ze meteen weer te praten tegen mij en uitgebreid te antwoorden. Het lijkt dus eerst dat ze niet geïnteresseerd is en daarom haar telefoon uitzet, maar als ze weer online komt dan begint ze meteen weer uitgebreid te praten. Ik snap dat niet helemaal.

Ik zit op een andere school dan zij, en dat maakt het voor mijn gevoel verschrikkelijk lastig. Ik weet niet of ze met iemand bezig is ofzo.
Ik heb ook gehoord dat ze heel veel met jongens omgaat, wat niet als een goed teken klinkt naar mijn idee. Het zou daardoor gewoon kunnen zijn dat ik 'gewoon' een jongen ben net zoals al die anderen. Ik vind stiekem wel dat ik beter bij haar pas dan andere jongens, want ik voel dat we bepaalde dingen gemeen hebben. Zij is altijd heel opgewonden en blij, en dat ben ik ook. Ik vind helemaal niet dat een 'serieus' vriendje bij haar past (serieus in de zin van altijd serieus zijn enzo) omdat ze heel speels is.
Maarja dat is weer mijn mening hahaha en die doet er niet echt toe in haar leven.

Kpoplover,
Het is heel raar want wat ik hiervoor zei met dat Whatsapp is dus totaal anders in het echte leven. Daar vraagt ze door en doet ze heel geïnteresseerd enzo.
Ik heb nog niet zo goed op oogcontact gelet maar ik geloof wel dat ze me recht in de ogen aankijkt... Ik denk alleen dat ze dat bij iedereen wel doet.

M & M's hahaha ohh jammer hahaha bedankt dat je het iig wilde zeggen!
Het is idd leuk dat ze enthousiast tegen mij doet hahaha maar dat is nog niet genoeg. Ik heb op dit punt het gevoel dat ze me gewoon friendzoned, maar dat weet ik niet goed. Ik heb gelezen dat de grens tussen 'flirten voor de leuk' en 'flirten voor meer' heel dun is dus dat wordt nog eens moeilijk. Ik denk dat de beste manier is om erachter te komen om het haar gewoon te vragen. Ik denk alleen dat ik het nog tijd moet geven...

Ik ben bang dat als ik iets vraag dat ik dan een negatief antwoord krijg, en dat ik dan heel teleurgesteld ben...
Wat denken jullie? Hebben jullie enig idee hoe het zit?
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

Ik heb misschien wel een ideetje over dat ze met whatsapp steeds offline gaat. Ik heb soms die popup-venster-functie van whatsapp aan staan en als er dan een nieuw berichtje is, krijg ik die als popup en die kan ik dan gelijk beantwoorden in dat popup-schermpje en verzenden en ik denk dat je zodra je beantwoord/verzonden hebt je weer offline bent en dat zij dat ook op die manier doet. Volgens mij is het zelfs zo dat het dan zelfs ook zo lijkt dat ze jouw berichtje nog niet gelezen heeft, omdat die vinkjes bij die popup dan niet blauw worden, terwijl ik het wel gelezen heb. Pas als ik echt whatsapp open op die persoon gaan die vinkjes bij die ander pas naar blauw.

Dus ik denk niet dat ze ongeïnteresseerd is en daarom steeds bewust offline gaat. Ik vind die popup wel handig, want dan kun je terwijl je ergens anders mee bezig bent snel ff antwoorden, zonder dat je eerst whatsapp moet openen.

Misschien idd eerst ff rustig aan doen en beetje aftasten en haar eerst een beetje beter leren kennen. Dat voorkomt iig een snelle afwijzing, die dan wsch ook op niets is gebaseerd. Voorkomt ook “instant” teleurstelling. Die heb je al genoeg gehad de laatste tijd.

Ik weet het, waarom is verliefd zijn, behalve leuk ook altijd zo moeilijk? Ik zit er middenin en heb contact met een leuke jongen en we hebben sinds kort iets, maar maak me toch beetje zorgen over hoe het verder zal gaan. Voordat ik iets met hem had, ben ik met hem al over heel wat hobbels heen gegaan (zie mijn topic als je niks beters te doen hebt). Ik gun jou een “smooth ride” (of hoe zeg je dat in goed Nederlands).

Ik snap het wel, je bent een aardige jongen die je openstelt voor een ander, maar daardoor ben je wel kwetsbaar, maar je wilt jezelf ook niet hoeven veranderen en je harder opstellen. Ik heb dat iig wel, ik geef me altijd 100% en dan is het moeilijk als je niet terug krijgt wat je geeft, maar zo ben ik en ik wil ook niet anders zijn. En ik schat in dat jij ook beetje zo bent.

Life sucks sometimes, maar liefde kan ook zo mooi zijn….

Ik stuur je positieve energie. Ja, ik weet, das lekker vaag, wat moet je daar nou mee. Maar, ik wil graag iets voor je doen, snappie. Als ik je in het echt zou kennen, zou ik je een bro hug geven, gewoon om je te steunen :)

Groetjes,
M&M’s

Reageer