Beantwoord

Dillema

  • 10 April 2019
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik zit een beetje in een dilemma. Er zit namelijk best wel een leuke jongen in mijn klas. Ik heb nog geen gevoelens voor hem, maar ik begin hem al een klein beetje leuk te vinden. Hij vind nu op dit moment alleen een ander meisje leuk, dit meisje houdt hem alleen aan het lijntje. Ik weet dus niet wat ik nu moet doen, moet ik het tegen die jongen zeggen of gewoon zo laten?
icon

Beste antwoord door Cujiua 11 April 2019, 03:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat je het voorlopig beter kunt aankijken, omdat ik denk dat je weinig opschiet met een mededeling waarbij je aangeeft dat je hem een klein beetje leuk vindt.

Je kunt hem wel benaderen om hem beter te leren kennen of om meer dingen samen te doen of iets dergelijks. Dan geef je jezelf de tijd om te kunnen bepalen wat je voor hem voelt en of het meer wordt dan enkel ‘klein beetje leuk vinden’. Daarnaast geef je hem dan ook de kans om jou beter te leren kennen. Misschien verschuift zijn interesse dan vanzelf van het meisje die hem, volgens jou, aan het lijntje houdt naar jou.

Voorlopig zou ik het dus niet direct tegen hem zeggen, maar als het voor jou beter voelt om het hem te zeggen dan moet je vooral daarvoor gaan.

Reageer