Dilemma! (op whatsapp)

• 12 oktober 2016
  • 43 reacties
  • 546 Bekeken

Toon eerste bericht

43 reacties

Slaap lekker, je kan kijken hoe hij erop reageert ;p Doe waar je jezelf t beste bij voelt. Probeer anders nog wat meer met hem te praten op whatsapp. En dan leer je hem wat beter kennen ,
Als je niet weet of je het wel wilt doe het dan niet,
Hopelijk horen we nog meer 😛
Hoi,

Ik heb het hartje uiteindelijk niet meer gestuurd, want hij was al een tijdje niet meer online zou hij het dan pas de volgende dag merken, omdat hij waarschijnlijk al ging slapen...
Maar misschien vanavond...?
Ik kijk wel even, maar ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Hoi,

Vanavond ga ik weer oppassen, dus misschien kan ik proberen om te vragen of hij misschien even wil appen?
Ik weet niet of ik het durf hoor, maar ik zal erover nadenken haha.
Ik heb nu een weekje herfstvakantie, dus dan heb ik wat meer tijd om te appen ;)
En hij ook, hoop ik haha.

Maar ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Annoniemen en Anoniemertjee,

Fijn dat jullie zo goed op elkaar reageren! Willen jullie er wel om denken dat het geen chatgesprek wordt hier? Dan blijft het ook voor anderen leuk om te reageren. Dit staat ook in forumregel 7.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Ja is goed, iedereen mag zeker reageren, maar ik wil wel steeds iedereen op de hoogte brengen op wat er gebeurt!
Ja dat begrijp ik Hester. Maar volgensmij is het niet nodig om een privegesprek te beginnen. Het is ook fijn als iedereen op de hoogte is van wat er gebeurt.
Greets ;p
Hoi,

Ik ben nu aan het oppassen.
Zal ik hem een appje sturen?
Zo ja, wat moet ik dan zeggen?

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Zeg gewoon Hooii of Hee. Vraag hoe zn dag is. Wat hij in de vakantie gaat doen. Heb t gezellig ;p
Greets
Hoi,

Ik had hem al gevraagd wat hij ging down in de vakantie... dus... wat kan ik nog meer zeggen?

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Ik heb "Hee" gestuurd en nu maar afwachten tot hij reageerd want hij was om 21.09 nog online...
Maar als hij reageert, waar moet ik dan over praten??

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Haha je hoeft niet elke keer te kijken of hij online is hoor. Ookal doe ik dat ook altijd ;p. Misschien heeft hij een keer iets om over te praten. Als je niks weet wat je moet zeggen hoef je niet een gesprek te beginnen hoor. Je kan ook kijken of hij jou een keer hoii stuurt
Greets met vakantie 🙂
En nog iets, Misschien kun je een nieuwe topic aanmaken met een samenvatting van alles. En dan kunnen ook andere mensen reageren. En het is ook makkelijker te volgen voor de anderen.
Meer greets
Hoi,

Ja precies haha,
En dat topic is inderdaad slim! Ga ik doen! Dankjewel!!!

Groetjes Anoniemertjee 🙂

Reageer