Dilemma! (op whatsapp)

• 12 oktober 2016
  • 43 reacties
  • 545 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik zit in een soort van dilemma.
Ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met het appen met jongens van school.
Ik zit nu in de 4e, in de bovenbouw en dan zit je steeds bij andere leerlingen in de klas.
Bij natuurkunde zit ik dus bij een jongen en hij is 1 van de soort van 'bad boys', haha, laat ik het zo maar zeggen. Maar ik had maar 1x met hem gepraat over dat hij een schrift vroeg met het huiswerk van een meisje die naast mij zit, zodat de docent bij de huiswerkcontrole het niet zou merken dat hij zijn huiswerk niet had gemaakt. (haha bad boy)
Maar verder bleef het daar ook bij.

Ik moest mij afgelopen dinsdag om 8 uur melden op school, omdat ik per ongeluk natuurkunde PW had geskipt, omdat ik 2 tussenuren daarvoor had en ik dacht dat het lesuur om 14.10 uur begon, maar het begon een lesuur eerder... :8
Omdat ik een heel lesuur heb gemist moest ik 2x 8 uur melden en 2x nablijven.

Maar dinsdag had ik 1e uur vrij, dus had ik een soort van tussenuur. Toevallig moest die jongen ook om 8 uur melden en had hij ook een tussenuur. er was ook nog een ander meisje die bij mij in de klas zit en die kent die jongen ook, maar zij was gewoon een lesuur te vroeg op school. Maar zij ging maatschappijleer SE leren en die jongen en ik moesten dat ook leren, maar wij hebben echt super gezellig gekletst over van alles en nog wat! Hij heeft mij toen ook wat vragen opgenoemd die in het natuurkunde PW zaten en ik had hem de samenvatting gestuurd van maatschappijleer haha.

Oke nu komt het haha:

Vandaag het 1e uur hadden we maatschappijleer SE, dus ik vroeg aan hem op whatsapp na school hoe het ging. Daarna hadden we een kort gesprekje. Toen vroeg hij hoe natuurkunde ging, maar ik vertelde dat ik het morgen pas had, omdat je geen toetsen mag maken op de dag wanneer je een SE hebt.

Zijn antwoord:
"'Hahah alsnog *** (smiley van die ene die zo'n kusje geeft met zo'n hartje (!!!) )