Vraag

depressief door geen relatie

  • 3 January 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey,

 

Ik had een weekje geleden een droom over een meid waar ik al een oogje op had maar sinds die droom ben ik verliefd geworden. Een paar dagen geleden dacht ik ik ga met haar een gesprek aan via Snapchat want anders is die veel te moeilijk te bereiken.

Dus ik stuur een snap en zei hoi. daar antwoorde die niet op dus ik ging naar die chat en stuurde Hey hoe gaat het…. en hebben gepraat maar het leek zo dat ze niet wou dat ik stuurde. Dus ik stuurde naar haar als je niet wil dat ik met je app moet je het gewoon zeggen he. Toen zei zei is wel gezellig hoor en nog beetje gepraat maar nu antwoordt ze niet mee op mijn appjes. Ze stuurt ook al niet meer een GN snap (niet dat het mij boeit dat ze dat stuurt) maar negeert ze me nu. Elke avond zit ik in mn kamer muziek te luisteren en naar haar fotos op insta te kijken. wat moet ik doen ik wil haar echt als vriendin.

Groetjes..


1 reactie

Badge

Yep, herkenbaar. Heb zelf mezelf toen gesneden voor "dat ene meisje" uiteindelijk wel over dr heen gekomen en hoe ik dat heb gedaan: ik heb dr overal opgeblokkeerd, alles waarmee k een link kon leggen naar haar heb k ontweken en voor de rest veel muziek luisteren over liefdesverdried (heel cringe i know) en als je aan dr denk gewoon uihuilen, heeft me ook geholpen. Maar nu begint t weer opnieuw, weer een nieuwe crush ;)

Reageer