Vraag

De handsome Guy met een gebroken hart?

  • 23 January 2018
  • 0 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Bonjour mensen op deze aardbol,
Aller eerst laat ik beginnen met mijn titel: Ik ben zelf een meisje. Maar het gaat over een wel erg interessante jongen, met wel erg aparte gevoelens.

Call me L,
Call him S.

Dus S, is iemand die ik nog niet zo heel lang ken. En aan het begin zag hij mij als "te jong" hoewel wij maar twee jaar schelen.
Hard to get was hij wel maar iets trok me aan en liet me door gaan op hem.

We zijn zo geëindigd dat we alles aan elkaar vertellen.
Nu is het punt...
S is super sexy.
Breed, blond lang schattige lach producer én hij heeft bijna alle vechtsporten die je kan bedenken gedaan beoefend wat dan ook.
Maar hij is compleet versteend. Hij denkt continue aan zijn ex, de ex die hem boos en verdrietig maakt en in zijn hoofd blijft hangen als een irritante melodie.
Ik ken het meisje niet maar ik weet dat ze hem met haar nieuwe vriend jaloers probeert te maken door de mooiste verhalen op te zetten hoe ze voor haar nieuwe vriend stript..

S, heeft gevoelens voor me maar kan niet samen zijn met mij door haar. Hoewel ik wel zijn toegang tot gevoelens weer als het ware "geopend" heb.
Hij zat 2,2 jaar in een relatie met zijn ex vriendinnetje, ik ben de eerste na een jaar tijd die gevoelens bij hem opwekt.

Hij heeft waarschijnlijk in de tussen tijd seks gehad met meisjes. One Night stands en die dingen.

Nu praten wij echt erg over alles, en zijn wij super Close maar heb ik hem het nog niet eens toegelaten om mij te zoenen.

Hoewel ik zijn ex wel met een baksteen wil slaan kan ik dat beter niet doen ;'D (Joke Just relax)

Maar hebben jullie een idee wat ik het best kan doen?
Hij wilt me maar pusht me ook enorm weg..
En ik ben een beetje in twee strijd.

Joee, love L.

0 reacties

Geen reactie

Reageer