Vraag

De grote vragenlijst: Zoenen, relaties, en de liefde

  • 5 May 2022
  • 9 reacties
  • 253 Bekeken

Badge

1. Ben je een meisje of jongen?
2. Hoe oud ben je?
3. Heb je een vriendje / vriendin?
4. Wat was jouw langste relatie?
5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin?
6. Wat is je seksualiteit?
7. Heb je al eens gezoend?
8. Hoe was jouw eerste zoen?
9. Hoevaak heb je ooit gezoend?
10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben?
11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben?
12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben?
13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd?
14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit?
15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders?
16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind?
17. Hoe flirt jij met iemand?
18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is?
19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt?
20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft?
Als jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Groetjes Anoniem2006789


9 reacties

Reputatie 2
Badge

1. Ben je een meisje of jongen? meisje
2. Hoe oud ben je? 13 
3. Heb je een vriendje / vriendin? ja 
4. Wat was jouw langste relatie? dit is mijn 1e 
5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? nee
6. Wat is je seksualiteit? idk 
7. Heb je al eens gezoend? nee
8. Hoe was jouw eerste zoen? nvt
9. Hoevaak heb je ooit gezoend? 0x
10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? donker
11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? bruin
12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? normaal 
13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd? idk
14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit? op het strand met zonsondergang lekker met zen 2e 
15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? uitmaken gaat eens vreemt gaat altijd vreemt 
16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind?  eeh idk hij zij dat hij mij leuk vond en toen vroeg hi mij en ik zij ja maar weet niet of ik hem echt leuk vind 
17. Hoe flirt jij met iemand? niet 
18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is? langer 
19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt? nvt 
20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft? nee maar het liefst wel 

ben je een jongen of meisje ly xx mettie 

Midnight boredom strikes again, daar gaan we weer. Ik moet echt me slaapritme eens fixen trouwens😂

 

1. Ben je een meisje of jongen? Meisje
2. Hoe oud ben je? 17
3. Heb je een vriendje / vriendin? Ja
4. Wat was jouw langste relatie? Mijn huidige, ongv 2 jaar
5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? Nee
6. Wat is je seksualiteit? Hetero
7. Heb je al eens gezoend? Ja
8. Hoe was jouw eerste zoen? Spannend natuurlijk, beetje ongemakkelijk ook, maar uiteindelijk daardoor ook wel weer grappig.
9. Hoevaak heb je ooit gezoend? Joh geen idee, dat valt echt niet meer te tellen
10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Ik houd wel van blond
11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Blauw
12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? Lastig te omschrijven. Gwn een beetje casual, niet te gek. Wel verzorgd iig.   Volgens mij ben ik nu gwn volledig m'n vriendje aan het omschrijven😅, maar dat dus
13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd? Mag alles zijn
14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit?  Zolang het maar gezellig is. Ik vind een activiteit ook altijd wel leuk.
15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? Ja, geen idee. Ik ga ervan uit dat ik dat nooit zal meemaken. Wil ik eig ook niet over nadenken.
16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind? Heb ik ff mazzel dat hij op mij afkwam. Ik zou daar echt heel slecht in zijn denk ik.
17. Hoe flirt jij met iemand? Ik ben alles behalve een versierbeest volgens mij. Je probeert gewoon wat (oog)contact te maken, interesse tonen etc.q
18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is? Ik vind langer prima, ik zou het een beetje ongemakkelijk vinden als ik langer zou zijn.
19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt?
20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft? Nee, dat is een leuke verassing mocht dat toevallig zou zijn, maar dat is toch niet waar je verliefd op wordt. Je wordt verliefd op een persoon.

1. Ben je een meisje of jongen? Jongen
2. Hoe oud ben je? 17
3. Heb je een vriendje / vriendin? Neen
4. Wat was jouw langste relatie? 0 dagen
5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? Nvt 
6. Wat is je seksualiteit? Hetero
7. Heb je al eens gezoend? Ja
8. Hoe was jouw eerste zoen? Heel apart aangezien het in de club was en k haar verder nauwelijks gesproken heb, weet niet eens hoe ze heet. 
9. Hoevaak heb je ooit gezoend? 7x
10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Maakt niet uit, als het maar bij die persoon past zeg maar. 
11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Mnu
12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? Gewoon beetje normaal, casual/sportief misschien. Maar opnieuw moet t vooral bij die persoon passen
13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd?  Maakt niet zo uit als t maar regelmatig genoeg is (niet om verwend te klinken of zo)
14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit? Maakt niet uit zolang het maar gezellig is
15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? Vragen wtf ze aan het doen is
16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind? Subtiel laten weten, interesse tonen, afspreken etc. 
17. Hoe flirt jij met iemand? Opnieuw interesse tonen, oogcontact, complimentjes etc
18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is? Liefst korter anders zou t miss beetje ongemakkelijk zijn maar als k een fantastisch iemand ontmoet die langer blijkt is t ook no problemo
19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt? Nee juist beter, hekel aan make-up, mensen zijn zonder mooier. 

Badge

1. Ben je een meisje of jongen? Meisje

2. Hoe oud ben je? 13

3. Heb je een vriendje / vriendin? Ja een vriendje

4. Wat was jouw langste relatie? Net 1 Jaar

5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? Nee

6. Wat is je seksualiteit?

7. Heb je al eens gezoend? Ja

8. Hoe was jouw eerste zoen? Lekker

9. Hoevaak heb je ooit gezoend? 36 Keer

10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? oranje vind ik heel mooi

11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Maantal niet uit blauw denk im het mooist

12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? Wat de jongen zijn vriendin uitkiest

13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd? 2 keer per week afspreken en een  keer per 2 weken met me kunnen neuken in de avond natuurlijk doen we tijdens die 2 keer afspreken ook wel sexting en soms ook neuken en wat ik leuk vind hoefd niet persee elke dag even tijdens school ofzo mag im hem aftrekken bijvoorbeeld in de bosjes of stiekem naar het wc hokje van de jongens of meisjes

14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit? Naar een hotel en dan de hele avond sex dingetjes

15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? Dan maak ik het uit

16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind? zeggen dat je van hem houdt en niet online maar in het echt en bij mij zei hij ja hij wou mij ook al vragen toen hij ja zei trok ik gelijk mijn shirt uit en mocht hij in mijn borsten knijpen

17. Hoe flirt jij met iemand? Een beetje met mijn hand bij zijn lul zitten (dat vind die lekker en ik ook) en vaak zoenen en praten.

18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is?

Jongen moet langer zijn

19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt?

20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft? Nee (mijne heeft het wel)

Willen alle meisjes bij de volgende reacties even de lengte van hun vriendjes piemel erbij zeggen

Mijn vriendjes piemel: 17cm lang omtrek: 9 cm

1. Ben je een meisje of jongen? Meisje
2. Hoe oud ben je? 13
3. Heb je een vriendje / vriendin? Nopeee
4. Wat was jouw langste relatie? Ik heb er geen gehad :( 
5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? Nope
6. Wat is je seksualiteit?   Hetero
7. Heb je al eens gezoend? Nope
8. Hoe was jouw eerste zoen? /
9. Hoevaak heb je ooit gezoend? Nooit 
10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Dat maakt niet veel uit, liefst bruin of blond 
11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Dat maakt ook niet uit, maar liefst bruin
12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? Dat maakt al helemaal niet uit, maar niet onverzorgd ofzo. Gewoon een broek en een leuke trui/shirt.
13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd? Aandacht. En leuk appen. En afspreken. 
14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit? Ehhhh, ik denk nooit na over dates. Maar dan zou ik denk ik uit eten gaan.
15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? Ik zou het niet leuk vinden, beetje boos zijn. Het aan hem vragen. En vragen om uitleg. 
16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind? Ehh. Ik heb nooit iemand leuk gevonden. Maar ik denk het vragen gewoon. 
17. Hoe flirt jij met iemand? Ik flirt niet. Maar als ik het deed zou ik heel veel lachen
18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is?langerr. 
19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt? /
20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft? Nee! 
Als jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag! Ik heb geen vragennnn :) 

Groetjes Anoniem2006789

 

Badge

1. Ben je een meisje of jongen? Meisje 

2. Hoe oud ben je? 13

3. Heb je een vriendje / vriendin? Ja

4. Wat was jouw langste relatie? 6 maanden

5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? Ja

6. Wat is je seksualiteit? Pansexueel 

7. Heb je al eens gezoend? Nope

8. Hoe was jouw eerste zoen? Nope

9. Hoevaak heb je ooit gezoend? Nope

10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Wat die gene leuk vindt

11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Kijk naar 10

12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? Gwn waar die gene comfortabel mee is

13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd? Gwn dingen zeggen van ik hou van je en knuffelen etc

14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit? Een film of Netflix en chill

15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? Ik maak het uit

16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind? Gwn eerlijk zeggen

17. Hoe flirt jij met iemand? Kan niet flirten 

18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is? Maakt mij niet uit

19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt? Nope draag zelf ook nie

20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft? Nope is vindt het niet erg

Badge

1. Ben je een meisje of jongen? Meisje 
2. Hoe oud ben je? 14
3. Heb je een vriendje / vriendin? Nee
4. Wat was jouw langste relatie? Heb ik niet gehad
5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? Nee
6. Wat is je seksualiteit? Hetero 
7. Heb je al eens gezoend? Nee
8. Hoe was jouw eerste zoen? Niet gehad
9. Hoevaak heb je ooit gezoend? Niet gehad 
10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Bruin
11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Bruin of blauw 
12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? Normaal en een beetje netjes 
13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd? Dat die met me flirt aandacht trekt 
14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit? Samen ergens bij een mooi uitzicht 
15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? Idk
16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind? Gwn vertellen 
17. Hoe flirt jij met iemand? Ik kan niet  flirten ik denk lachen ofzo iets
18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is? Niet te lang maar wel langer dan ik
19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt?
20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft? nee eigenlijk niet maar het is wel gwn meer aantrekkelijk 

Reputatie 7
Badge +9
  1. Meisje 
  2. 13 
  3. nee 
  4. ik heb geen relatie gehad 
  5. nee 
  6. bi 
  7. ik weet niet of je een zoen kan noemen 
  8. Ik weet niet of je een zoen kan noemen 
  9. ligt er aan 
  10. zwart of bruin 
  11. blauw of bruin 
  12. maakt niet uit
  13. door rozen op me tafel neer te leggen of door briefjes op me kluisje te blaken 
  14. Naar een horrorfilm gaan en daarna ijs eten 
  15. Maak ik het uit en geeft diegene een klap
  16. Weet niet 
  17. Ik heb geen idee 
  18. Langer dan me is 
  19. ??
  20. ik vind het wel sexy met sixpack

1. Ben je een meisje of jongen? Meisje
2. Hoe oud ben je?13
3. Heb je een vriendje / vriendin? nee
4. Wat was jouw langste relatie?  Ik had wel iets van 1 jaar maar dat was in groep 1 dus dat telt niet echt denk. Maar ik had vorig jaar 1 van 4 maanden dacht ik
5. Had je (voor deze relatie) een vriendje / vriendin? Ja…? ik snap de vraag niet echt
6. Wat is je seksualiteit? Ik denk bi (maar ik heb de antwoorden beantwoord als het een jongen zou zijn)
7. Heb je al eens gezoend? Niet echt nee
8. Hoe was jouw eerste zoen? ..
9. Hoevaak heb je ooit gezoend? ...
10. Wat voor kleur haar moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben? Het liefst donkerbruin
11. Wat voor kleur ogen moet jouw perfecte droomjongen- / meisje hebben?  groen 
12. Wat moet jouw perfecte droomjongen- / meisje voor kledingstijl hebben? een beetje sportief wel en ja gwn ‘stoer’
13. Hoe wil je dat jouw perfecte droomjongen- / meisje aan jou laat merken dat hij / zij van jou houd? Dat hij jaloers is wanneer ik met een andere jongen praat ofzo en me zou beschermen als we op straat zouden lopen
14. Hoe ziet jouw perfecte date eruit? Ik denk eerst een beetje wandelen en dan ergens in een parkje gaan zitten en dan gewoon heel gezellig met elkaar praten en knuffelen
15. Wat doe je als je jouw vriendje / vriendin ziet zoenen met iemand anders? Ik zou echt kapot boos zijn, en meteen erheen gaan
16. Hoe vertel jij een jongen / meisje dat je hem / haar leuk vind? Het vertellen niet echt ietss speciaals
17. Hoe flirt jij met iemand? Dat persoon aankijken en dan als ik met hem zou praten hem ook in de ogen kijken
18. Wat zou jij willen: een vriendje / vriendin die langer dan jou is of een vriendje / vriendin die korter dan jou is? Langer
19. (Vraag voor jongens) Vind jij het erg als een meisje geen make-up draagt? ​​​​​​
20. (Vraag voor meisjes) Vind jij het erg als een jongen geen sixpack heeft? Nee maar hij zou wel een beetje spieren moeten hebben. Niet een body builder ofzo maar gwn een beetje 
 

Super  leuke vragenlijst

 

xxx Sunset

Reageer