Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Date voor schoolgala?

• 13 december 2017
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Badge
Heeyy. Ik heb dus even een vraagje ?

Volgende week is er een schoolgala van mijn school. Gisteren in de klas waren mijn vriendinnen en ik met een paar andere jongens aan het praten over het gala. En toen zeiden de jongens ineens dat A (ik noem de jongen even A) mij mee wou vragen naar het gala.

Vanochtend bij duits hadden we het weer over het gala en toen schreeuwde iemand ineens door de klas dat A mij wou vragen en A hoorde dat. Daarna heeft hij me de rest van de les aangekeken...

Een paar uur later hadden we frans en natuurkunde. Aan het einde van frans vroeg M (vriend van A) aan D (mijn vriendin) of ze even wou wachten. Daarna begonnen ze allebei te lachen en ik wist niet waarom. Het uur daarna zei D ineens dat ik alleen moest gaat zitten.. maar toen zei iedereen dat ik naast A moest gaan zitten dus dat deed ik. Het uur was heel awkward en uiteindelijk vroeg hij me voor het gala en ik zei ja..?

Nu is alleen mijn vraag: wat kan je doen op een gala? Is het bijvoorbeeld de bedoeling dat je gaat dansen met degene die je heeft meegevraagd? En waar kunnen we bijvoorbeeld over praten?

Xxx

5 reacties

Badge +2
Ja, eigenlijk vooral beetje dansen en hangen met je vrienden. Maar dan strak in een jurk. Kan van alles zijn. Nu is alleen de vraag, vind je A leuk. Zoja, dan klein kusje op de wang of lip bij slow dancing.
Succes schat
Xx
Badge +3
Wees blij dat jij een date hebt ik heb het morgen en ik ga express niet omdat ik niet 13 meisjes op de dansvloer hoef te zien tongen met mn beste vrienden
Badge
Bedankt voor jullie reacties ??

Ja, ik vind A leuk. En hij mij ook denk ik.. maar is het dan ook de bedoeling dat ik de hele avond met hem ben bijvoorbeeld of niet?? K heb echt geen ervaring met dit soort dingenn??
Koop een mooie nieuwe jurk doe mooie pumps eronder en mooie sieraden, mooie make-up lekkere parfum. Dans met hem zo moeilijk is het toch niet? Iedereen gaat dansen neem ik aan want anders is het geen gala. Je moet niet teveel nadenken zoals "wat moet ik allemaal zeggen" dat gaat vanzelf wel. Zorg ervoor dat je een geweldige avond beleeft.
Badge +2
Tis metname gezellig. Ik ben nu op twee galas geweest en tis net stappen. Maar dan netjes gekleed. Fun met vriendinnen hoort er dus gwn bij

Reageer