Crush op jongen uit oude klas

  • 16 January 2021
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Hey,

Ik heb nu al langer dan een jaar een crush op een jongen uit mijn oude klas. Hij zit nu op een andere middelbare school en dat maakt het lastig. Ik snap elke dag met hem en hij staat op mijn nummer 1 op snap en ik ook bij hem. Toch zien we elkaar bijna nooit meer.

Heel veel meiden van zijn nieuwe school crushen ook op hem, maar weet niet of hij ook op hun crusht. Ik vind het heel erg lastig en ook omdat ik niet goed weet hoe ik dit hem moet vertellen. Iemand tips/ervaringen? 

Groetjesss :)


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

In deze tijd is het natuurlijk lastig om in het echt af te spreken, maar je kan ook bellen en online een grappig spelletje spelen. Probeer er achter te komen of hij jou ook leuk vindt.

Suc6

Badge

Ik heb hier zelf niet echt ervaring mee, maar toen ik naar de middelbare ging had ik wel kleine crush op een meisje van de basisschool.

Zij ging ook naar een andere school dan ik, maar na 1 week was ik haar eigenlijk al vergeten 😅

Ik ben zelf iemand die lange afstand lastig vind dus gelukkig zit mijn vriendin wel bij mij op school.

 

Maar genoeg over mij.

“Ik heb nu al langer dan een jaar een crush op een jongen uit mijn oude klas. Hij zit nu op een andere middelbare school en dat maakt het lastig. Ik snap elke dag met hem en hij staat op mijn nummer 1 op snap en ik ook bij hem. Toch zien we elkaar bijna nooit meer.”

Liggen de 2 scholen in andere dorpen/steden? Want als het gewoon in dezelfde dorp/stad ligt zou je is een keer buiten school ergens kunnen afspreken, misschien zelfs met andere oude klasgenoten.

 

“Heel veel meiden van zijn nieuwe school crushen ook op hem, maar weet niet of hij ook op hun crusht. Ik vind het heel erg lastig en ook omdat ik niet goed weet hoe ik dit hem moet vertellen.”

Ik snap dat dit lastig is, maar je kan hier vrij weinig aan doen behalve met hem gaan afspreken of vragen of hij een crush op iemand heeft.

Reageer