Vraag

Crush op iemand van school

  • 21 May 2018
  • 3 reacties
  • 780 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben niet 100% zeker, maar er is dus een jongen op school die ik leuk vind, hij zit 1 klas hoger in de derde en we kennen elkaar niet, na de eerste keer dat K m zag lopen in de school, Zie ik hem heel vaak (is gewoon toeval omdat ik erop let) ik ben ook erachter gekomen hoe hij heet en K volg hem nu op insta, hij mij Alleen niet en volgens mij weet hij ook niet wie K ben of als die mij van gezicht enigszins kent,
Ik durf hem eigenlijk geen DM te sturen want K ben beetje vang voor ongemakkelijke situaties ofso,
Heeft iemand tips hoe K t aan moet pakken, of moet K hem gewoon vergeten ik probeer m wel aan te kijken als t lukt maar dat is soms alleen tijdens de lessen wissel(ik zag heb trouwens als eerste toen hij een lokaal uitliep waar ik daarna in moest dus ik weet ook dat hij nl van dezelfde docent heeft en die jongen is echt heel cute en de leraar zei ook nog doei tegen m en echt heel cute vond m dat en hij gooide zn tas in de lucht idk why maar dat is Wnr K m voor t eerst zag))))
Iemand tips wat ik hem kan sturen en of ik dat überhaupt wel meit doen???
Anoniem

3 reacties

Probeer een beetje zijn aandacht te trekken of roep hulp in van vriendinnen die jou kunnen helpen
Beate ikbenmezelf66890,
ik ben zelf een jongen in de derde. Als je hem echt leuk vindt, moet je hem gewoon een DM sturen. Gewoon afwachten hoe hij reageert. als hij je reageerd, moet je gwn een gesprek met hem aangaaan. als hij vragend antwoord, moet je zeggen dat het de verkeerde persoon is. daarna vraag je hoe het met hem gaat, en met een beetje geluk en gechat heb je een gesprek met hem.

groetjes,
Tjin
Als hij echt zo cute is gewoon een DM'tje sturen. Niks mis mee, als hij geen interesse heeft merk je dat wel. Ik heb ook gewoon een jongen gedmd. Niet dat dat iets les geworden, maar het is nu niet awkward ofz. Maak je geen zorgen over een blauwtje lopen, zonder blauwtjes lopen gaat tt nooit lukken. Zo raar is het toch niet? Jullie zijn van dezelfde leeftijd, en jij hebt interesse. Doodnormaal, ook als het niks wordt.

Reageer