Vraag

Crush op haar maar durf niet te zeggen.

  • 5 June 2021
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Ik vind een meisje dus echt hartstikke leuk. Ik heb echt een crush op haar. We appen en snappen echt best wel vaak met elkaar. Over val alles en nog wat. Geen idee of ze mij leuk vindt. Ik ben niet superknap ofz. Maar ik wil dus eigenlijk tegen haar zeggen dat ik haar gewoon hartstikke leuk vindt. Maar ik durf dit niet te doen.  

Kunnen julllie mij helpen?

Groetjes,

Quincy


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Goede tip man! Ik ga een keer met haar afspreken. Ik zal er idd wel achterkomen of het wederzijds is. En ik heb pas gelezen dat meisjes daar anders over denken. Mei gaat het ook om de persoonlijkheid bij haar.

Heyy

 

Wat je kan doen is een paar keer afspreken met haar en een gezellige middag/avond met haar hebben. Lekker praten, een leuk spelletje doen en er gewoon een gezellige boel van maken. Je zou haar ook een keer mee kunnen nemen naar een terrasje of de bioscoop. Waarschijnlijk kom je er dan na een paar keer wel achter of de liefde ook wederzijds is. 

 

En nog even over dat je jezelf niet super knap vind.. Een meisje kan daar anders over denken en het gaat haar waarschijnlijk met name op je innerlijkheid/persoonlijkheid!

 

Groetjes van mij.

Reageer