Vraag

Crush op goede vriendin

  • 23 December 2018
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Okey, ik ben dus heel goed bevriend met een meid van mijn leeftijd(16). Ik ken haar al jaren, maar het laatste halfjaar ben ik haar steeds leuker gaan vinden. Laatst waren we op een begrafenis en ik gaf haar een knuffel om haar te steunen ( ze had het er moeilijk mee) en toen zij ze, dit is het moment waarop mensen vaak gaan zoenen.

Moet ik dit zien als een hint? En wat moet ik verder doen?

Ik zou het erg waarderen als jullie me helpen.

3 reacties

Het kan inderdaad een hint zijn. Dit soort dingen komt vaak in series of films en dat eindigt vaak in een relatie. Het zou kunnen dat jullie in een relatie gaan krijgen😉
je moet het in mijn ogen zeker zien als een tip.
je moet met haar meer gaan praten over liefde, zoenen, relaties ect. meestal gaan mensen dan hints geven. bij mij is het zo gegaan. ga vooral na 12 uur 's nachts met haar praten over liefde, het is wetenschappelijk bewezen dat mensen dan gevoeliger zijn over dit soort onderwerpen en veel sneller de waarheid zeggen. zo ben ik erachter gekomen dat een vriendin van mij mij leuk vond en nu hebben we een relatie😉
Wat ze heeft gezegd kan een soort tip zijn, maar omdat ze het moeilijk had kon het ook gewoon een zin zijn om de sfeer te verlichten. Als ik jou was zou ik gewoon meer contact met haar zoeken, maar probeer niet opdringerig over te komen.. Vraag is een keer hoe het met haar gaat, probeer misschien een keer met haar af te spreken. Door dit te doen weet ze dat je aan haar denkt en dat ze je kan vertrouwen. Laat ondertussen soms het onderwerp liefde vallen en kom erachter hoe zij erin staat.

Reageer