Vraag

crush, of niet..

  • 26 November 2020
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Badge

Dit gaat een lang verhaal worden, maar ik hoop dat je tot het einde blijft en advies hebt.. of tenminste mijn verhaal leest :))

nou, het begint dit schooljaar. Ik was op school en zat in de pauze op het schoolplein met een vriendin (ik noem haar in dit verhaal A). A vertelde me dat ze een wedstrijd moest spelen tegen ren jongen die bij ons op school zit. Ik vroeg wie het was en ze zei dat hij ook op het schoolplein stond en wees hem aan. Hij was me nooit eerder opgevallen, maar damnn he cute.. 
 

Ik ging meer over hem opzoeken, cuz i was curious!! Ik weet niet meer hoe, maar op een of andere manier kwam ik achter zijn naam (ik noem hem in dit verhaal B). Toen ik achter B z’n naam was gekomen had ik hem opgezocht op instagram en hem gevolgd, cuz why not.. (ik was wel echt bang, maar oke). Ik volgde B dus en hij ging me terug volgen, wat al een goed teken is. Later die dag poste B iets over anime op zijn verhaal, ik keek nog niet zo lang naar anime, maar dacht dat als ik mijn profielfoto veranderde naar een anime karakter dat ik dan wel zijn aandacht zou krijgen.  Guess what!! bitchess ik had gelijkk hij had me een dm gestuurd en vroeg of ik anime keek!! 
 

na dat moment hadden we voor een week bijna elke dag geappt en had B me gevoegd op snap waar we verder praatte. Toenn vroeg hij me of ik zin had om te FaceTimen (!!).. ik was in shock cuz ik had dat niet verwachttt. nou de volgende dag gingen we bellen (mn hart ging te keer toen hij me belde) maar het was fucking leuk en B was ongelooflijk aardig en grappig. Ff tussen door we praten niet op school en ik vond m dus best leuk but he does not knoww. 
 

we hadden op een zaterdag gebelden die dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag hadden we ook gebeld!! Like hoe de fk is dit ooit gebeurt. En toenn vroeg B of ik wou afspreken in de stad.. nou ik had een HARTAANVALLL jonge ik flikkerde bijna van mn stoel toen hij dat appte. Nou de volgende dag stond ik in de stad op hem te wachten… hij kwam aanlopen en gaf me een knuffel :)) zn parfum was trouwens echt fk lekker. wejoww meteen 19383283847473x aantrekkelijker hehe. we gingen wat rond lopen en waren aan het kloten en liepen winkels in en uit en gingen uiteindelijk op een trappetje zitten en hebben daar nog voor een uur gekletst toen fietste we een stukje samen en moest B de andere kant op en zeiden we doeii. 
 

Die dag daarna hadden we weer gebeld, toen een dag niet en daarna weer, maar niet heel lang. B had nog sorry gezegd, omdat hij niet zo lang kon bellen, maar ik zei dat ik best snap dat hij ook andere dingen te doen heeft. Die dag daarna hadden we niet gebeld, dus vroeg ik hem om de dag daarna te bellen. Hij zei dat hij moest leren dus ik zei voor de grap ‘nou dat vind k echt niet kunnen hoor:))’. Normaal reageert B dan ook op zo’n manier terug, maar dit keer had hij het geopend en stuurde streaks inplaats van een antwoord.. Misschien denk ik er teveel over na,  maar het voelde niet goed. Vandaag stuurde hij wel een snap en we snapte wat heen en weer (4 snaps vgm), maar toen deed hij er weer een uur over om mn snap te openen en reageerde hij WEER niet.. 

 

Het kan zijn dat ik er teveel over nadenk, maar ik wil graag weten of er iets aan de hand is of dat ik teveel nadenk. Maar ik ben een beetje bang om te vragen of er iets is, want hij reageerde nogal kort de laatste keer. Zou ik vragen of er iets is of zou ik wachten tot hij weer iets zegt? Of moet ik iets anders doen? Tips zijn welkom!!

 

ps. bedankt voor het lezen :)) 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Heyy,

 

Zoals @spiegelei zegt is hij misschien wel druk bezig met andere dingen

Je kan hem altijd vragen hoe het gaat en of er iets is dat kan geen kwaad!

 

Je kan ook ervoor kiezen om een spel zoals; doen, durf of waarheid te doen als hij zegt waarheid kun je zeggen " wat zou je reactie zijn als ik zeg dat ik je leuk zou vinden” als hij positief antwoord heeft hij misschien ook wel gevoelens voor jou! reageert ie minder fijn als je had gehoopt dan kan je altijd nog gewoon contact houden en misschien wordt het ooit nog wel wat.

 

Hopelijk kun je hier iets mee:kissing_heart:

 

Groetjesss

Badge

doe ik!! (als ik die heb hehe)

misschien is hij gewoon heel druk met andere dingen of vraag hem gewoon

en succes geef een update :)

Reageer