Vraag

crush maar ik wil vrienden blijven

  • 17 December 2021
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey

Aan t begin van het schooljaar ben k bevriend geraakt met een meisje uit mijn klas. Ik merk dat ik een crush begin te krijgen op haar, maar ik wil dat echt niet. Ze vind namelijk al iemand leuk, en dat vind ik prima want ik wil gewoon vrienden blijven.  Ik weet niet hoe ik stop met verliefd zijn dus nu negeer ik haar maar, ik zie niet echt een andere optie. Als iemand tips heeft pls want het zou fijn zijn als ik vrienden kan blijven


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Iemand pls

Badge

Hi 

Als je echt graag vrienden met haar wilt blijven kan je haar beter niet negeren, maar als het jou helpt en het je niet uitmaakt zou het kunnen helpen om minder aab haar te denken. 
ik weet dat het moeilijk is maar probeer je te focussen op dingen die interessant voor je zijn, zoals vrienden of je hobby’s zodat je bijvoorbeeld minder aan haar hoeft te denken.  Het is best lastig maar na een tijdje heb je waarschijnlijk minder interesse in haar en kan je erom lachen. Probeer wel gewoon contact met haar te houden, als je dat wilt. Ik heb het zelf ook gehad, des te meer je probeert iemand express te vergeten, des te meer je verliefdheid opkomt. Daarom zou het misschien helpen om gewoon jezelf af te leiden, niet express proberen minder aan haar te denken als je begrijpt wat ik bedoel maar je brein aan iets anders laten denken. Want vaak geeft dat je nog meer verliefdheid. 
Als het je helpt om een “realisatie nodig te hebben” kan je het ook tegen haar zeggen, als je dan afgewezen wordt helpt het misschien beter om over haar heen te komen, zolang het jullie vriendschap niet verpest. 
Waarschijnlijk werkt deze tips niet, want het kost tijd om over iemand heen te komen.


 In ieder geval hoop ik dat het je lukt, fijne feestdagen! :) 

Ik snap dat dit lastig is, als je vrienden blijft en gewoon voor jezelf besluit om er niks mee te doen dan zal het na verloop van tijd vanzelf over gaan, maar dit zal wel lang aanvoelen. Je kan het haar ook vertellen maar dan moet je er wel bij zeggen dat je er niks mee wil, dit kan alleen nog steeds vreemd overkomen dus als je dit wil zou ik het heel goed overwegen wat je gaat zeggen.

Succes!

Lucas

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor jullie reacties!!

Reageer