Vraag

Crush is langer dan ik, hoe kan ik snel groeien

  • 11 October 2021
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 15 en zit in de 4e. Er zit in mijn klas een meisje die echt heel erg knap is. Ze heet ( naam verwijderd vanwege anonimiteit ) en ik word echt ongekend geil van haar. Ik droom iedere avond van haar en dat we hele geile poepseks hebben. Maar 1 probleempje, ik ben 1,50 en zij is heel groot. Als ik haar zou willen zoenen heb ik een krukje nodig. Hoe kan ik snel groeien?


2 reacties

Heyy

 

Er zijn niet echt speciale trucjes om sneller te groeien.. Je groei ligt namelijk voor het allergrootste deel al vast in je DNA en daar heb je niet echt invloed op. Het beste is dus om af te wachten en te kijken hoe lang je uiteindelijk wordt. Het kan namelijk best zijn dat je nog een groeispurt gaat krijgen in de komende jaren.

 

Je kan zelf wel een paar dingen proberen om je groei een beetje te stimuleren. Je kan bijvoorbeeld goed en gezond eten en goed bewegen door bijvoorbeeld iedere dag een stuk te wandelen.

Ook een goede nachtrust is belangrijk aangezien je in je slaap groeihormonen aanmaakt en dus ook groeit.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 1
Badge

hi, niet alle meisjes maakt lengte uit. Ohw weet je dat als je een sexdroom hebt dat je dan sex hebt met een demoon en je kreunt… leuke info chilllllllll anywayssssss, als je aardig tegen dr doet en ze ook gevoelens voor jou heeft dan maakt lengte en dingen niks uit! 

#veelsuc6

-Whenthedepressionhits<3

Reageer