Vraag

Crush is 3 jaar jonger

  • 26 July 2020
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

Ik ben een Nederlandse jongen van 15 jaar en ga volgend jaar naar V4. Ik ben nu verliefd geworden op een 12 jarig meisje die volgend jaar pas naar de 1e gaat van MAVO. Wat moet ik doen? Ik wil niet als een creep overkomen door haar te stalken enz , als je 12 jaar bent wil je dat helemaal niet lijkt me. Ik denk en hoef helemaal geen seks ofzo, wil gewoon met haar zijn en leuke dingen doen :-). iemand advies? 


3 reacties

Hey!

Fijn dat je verliefd bent! Jullie leeftijdsverschil maakt het echter nogal lastig.

Ik hoor je vooral zeggen dat jij verliefd bent, ik denk dat het dus vooral belangrijk is om te weten wat het meisje in kwestie van de situatie vindt. Dit hoeft zeker niet door haar te stalken. Je kunt het haar gewoon vragen, on- of offline, en dan zien wat haar antwoord is. Als ze aangeeft niet verliefd te zijn, of geen contact wenst dan moet je het daar stopzetten. Op die manier weet je wat haar gevoelens hierrond zijn zonder haar te stalken.

 

Indien je merkt dat ze ook iets voor jou voelt is dat natuurlijk heel fijn!

Het is belangrijk te beseffen dat het leeftijdsverschil op jullie leeftijd best groot is en jullie in heel verschillende ontwikkelingsfasen zitten. Ook kan het goed zijn dat jullie omgeving hier niet erg goed op reageert.

Het is echter zeker niet onmogelijk. Als jullie het goed met elkaar menen en jullie grenzen kunnen aangeven en respecteren is het zeker het proberen waard!

 

Groetjes

Lot

 

Hey!

Fijn dat je verliefd bent! Jullie leeftijdsverschil maakt het echter nogal lastig.

Ik hoor je vooral zeggen dat jij verliefd bent, ik denk dat het dus vooral belangrijk is om te weten wat het meisje in kwestie van de situatie vindt. Dit hoeft zeker niet door haar te stalken. Je kunt het haar gewoon vragen, on- of offline, en dan zien wat haar antwoord is. Als ze aangeeft niet verliefd te zijn, of geen contact wenst dan moet je het daar stopzetten. Op die manier weet je wat haar gevoelens hierrond zijn zonder haar te stalken.

 

Indien je merkt dat ze ook iets voor jou voelt is dat natuurlijk heel fijn!

Het is belangrijk te beseffen dat het leeftijdsverschil op jullie leeftijd best groot is en jullie in heel verschillende ontwikkelingsfasen zitten. Ook kan het goed zijn dat jullie omgeving hier niet erg goed op reageert.

Het is echter zeker niet onmogelijk. Als jullie het goed met elkaar menen en jullie grenzen kunnen aangeven en respecteren is het zeker het proberen waard!

 

Groetjes

Lot

Dankjewel voor je reactie! Idd leeftijdsverschil is best groot op deze leeftijd, als je 35 was viel het wel mee :-). Ik heb hier niet zelf voor gekozen haha het gebeurt gewoon😜 dankjewel voor je advies ik zou kijken wat ik er mee doe!

 

Badge

hey, idk of het kan. 

mijn vriendin zat in groep zeven en had met iemand van 15, dat vind ik al ver gaan.

maarja

als jullie je er ok bij voelen moeten jullie t vooral doen 😌

Reageer