Vraag

crush in de vriendengroep

  • 15 October 2021
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hey jongen 15.

 

In mijn vriendengroep zit een super lief en knap meisje die ik super leuk vind, maar het probleem is: dat ik haar al eens heb gevraagd en ze me meer zag als een vriend.

Dat was 2 jaar geleden en ik ben nu veel veranderd en verander ik me ook steeds meer naar haar smaak.

Nu wilde ik weten hoe ik zorg dat mijn kansen vergroten zodat zij mijn vriendin kan worden.

En ja ik weet dat ze me zag als een vriend maar ik wil toch een beetje zorgen dat ze me steeds leuker gaat vinden dus aub niks daarover.

Alvast bedankt.


5 reacties

Het gewoon vragen is de beste manier 

waneer zie je haar weer?

kan je ons op de hoogte houden van wat er gaat gebeuren dan kunnen we ook meer tips geven 

succes 

Reputatie 1
Badge +4

Zeker kan ik dat.

Maar ik kan haar niet weer vragen want een vriend van mij vind haar ook leuk maar zij ziet hem denk ik toch als vriend en het is een beetje vreemd.

Vandaag zag ik haar ook weer want we gingen met een paar vrienden kleren kopen en zij hielp daarbij. 

en heb je het al gevraagd of iets meer wat er tussen jullie is 

Reputatie 1
Badge +4

en heb je het al gevraagd of iets meer wat er tussen jullie is 

Nee nog niet want het is een beetje akward naar die vriend maar zij zegt waarschijnlijk toch nee tegen hem en als dat gebeurd is dan zeg ik wel zoiets.

Of als ik een keer alleen met haar ben dan probeer ik haar anders wel te verleiden bijv door iets van een kus op de wang ofzo

Oke laat maar horen hoe het is gegaan dan 

Reageer