Vraag

crush, hoe nu verder?

  • 10 January 2021
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dus ja ik heb een crush op iemand uit me klas maar laatst belde lissa (niet haar echte naam) op me vriend zijn telefoon en zei dat zonne me leuk vond en of ik haar ook leuk vond dus ik probeerde een beetje "stoer" over te komen: "sure ja hoor" en toen erna gingen ze lachen ik want ze waren met een groepje met me vriend erbij en toen erna stuurde ze hey ik zij hey 🤣 en ze zei hoe gaat het en ik zei goed en stuurde een emoijj met ogen als hartjes ik was helemaal geil hahahaha 😂🤣 maar ik wil het gesprek door laten gaan en een girlfriend hebben dit is mijn eerste girlfriend (ik had er eerder ook 1 maar toen was ik 4 ofzo 🤣)

Dus wat moet ik sturen om mij interessant te maken voor haar 

 

(Ben 14 BTW jongen)


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

miss vragen hoe het met haar gaat? En gwn proberen een gesprek te starten. Vraag bijv naar haar hobby’s ofzo. En daarna kunnen jullie wellicht afspreken?

Probeer dingen te vinden die jullie gemeen hebben zodat je daarover kan praten.

Tnx boys ga eens proberen 🤗

Hoe verwijder je een topic 😂😂

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Superblade240,

Topics worden niet verwijderd, omdat het topic en de reacties, nog steeds waardevol kunnen zijn voor andere forumgebruikers. Zie forumregel 17:

17. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer