Vraag

crush

  • 4 June 2023
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Badge

Hoi hoi ik heb dus zegmaar voor best lang een crush op iemand en we zijn ook echt goeie vrienden maar hij hebt zegmaar een gf enz maar hij is der heel vaag over enz want hij had dus een gf voor 5 maanden maar niemand weet het enz nou ja dat maar toen ging het uit met zn gf en toen 2 dagen later vroeg die zo van met wie zou jij graag een relatie willen hebben dus ik zei zijn eerste letter en toen zei die zo van ikke? En toen zei ik ja en toen zei die ik vind jouw ook leuk maar ik wil geen relatie nu. Maar hij begon toen heel veel zeggen ly enz maar echt 2 dagen daarna stopte hij er mee en ik had het gevoel zo van dat het weer aan was met zn ex dus ik vroeg het en toen zei die ja dus ik vroeg vind je haar leuk dan en toen zei hij ja dus ik vroeg vind je mij leuk? En toen zei die idk en toen later vroeg ik het weer en toen zei als vriend ja dus nu snap ik het niet meer ik ken hem sinds nov en hij word 14 in okt ik ben in april 13 geworden


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Klinkt niet echt als een waardevolle relatie als hij het uitmaakt, zegt dat ie jou leuk vindt, en dan 4 dagen later gaat ie weer terug naar zn ex.

Ik zou dan minimaal 3 maanden (als niet meer) wachten om over een relatie heen te komen, Maar ja, thats how i roll.

Persoonlijk zou ik gewoon de liefde uitwachten, ja dat lijkt onmogelijk maar het is te doen. Hij heeft nu een vriendin dus. Tja, te laat.

Reageer