Vraag

Crush

  • 25 May 2023
  • 10 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi allemaal, 

oke kijk de populairste jongen van mijn school flirt met mij op school. hij kijkt heel de tijd naar me, lacht naar me, geeft knipoogjes en ga zo maar door. trouwens zijn vrienden duwen heb ook heel de tijd naar mij toe wat soms echt grappig is want hij wordt dan helemaal rood. maar ik heb hem dus gevoegd op snap enz maar hij accepteert niet wat ik echt raar vind. ik had gestuurd hey want hij had openbaar acc dus dacht ik app hem gewoon maar hij negeerde me. iedereen die ik ken zegt ook dat hij mij leuk vind en als ik niet naar hem kijk hij wel de hele tijd naar mij kijken. ik durf ook niet naar hem toe te stappen om te zeggen dat hij me moet voegen omdat we niet praten met elkaar. weet iemand wat ik kan doen zodat hij me wel toevoegt?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Misschien kan je aan hem vragen hoe het gaat(op snap) en misschien heeft hij snapchat verwijderd? 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 1
Badge

hij voegt me dus niet terug op snap en hij heeft het nog wel

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk dat hij bang onpopulair te worden als hij zich van een zwakke kant laat zien, maar spreek hem aan in real live, vat de moed, dat vind hij vast leuk. Ook een vraag is; vind jij hem ook leuk? Zo nee, wacht rustig af tot hij de ballen heeft om met je te praten. Zo ja, miss kun je het hem laten weten door ook naar hem te staren of lachen, zo moedig je hem ook aan! Ik wens je veel succes, 

Groetjes, poesje

Reputatie 1
Badge

ik vind hem leuk en ik staar en lach ook naar hem. ik ben er net achter gekomen dat hij een vriendin heeft maar hij flirt nogsteeds met me en hij wou me vandaag een high five geven maar ik liet hem zitten en zo dom van me. Ik voel me echt stom al heel de dag dat ik hem geen high five gaf.

Reputatie 6
Badge +3

hij voegt me dus niet terug op snap en hij heeft het nog wel

miss via wahatsapp proberen?

 

Reputatie 3
Badge +1

dit vind je waarschijnlijk niet leuk om te horen maar dan is het waarschijnlijk een grap zeker omdat zijn vrienden er ook zo bij betrokken zijn en hij je niet wil voegen op snap

Reputatie 6
Badge +5

Misschien is hij gewoon niet zo actief op z'n sociale media en voegt hij je daarom niet toe. Je zou kunnen praten met iemand die in zijn omgeving staat, zodat die de boodschap kan doorgeven. Dan ga je gewoon naar een van z’n vrienden ofzo toe en laat je diegene vertellen dat hij je moet toevoegen.

Oke succes

Reputatie 1
Badge

ja kan maar hij heeft dus ook een vriendin maar hij praat wel vaak over me in zijn klas heb ik gehoord.

 

Reputatie 1
Badge

durf ik niet en hij is wel actief want hij snapt met allemaal andere mensen

Ja als hij je niet voegt èn een vriendin heeft zal hij het akkerman niet zo serieus nemen. 

Reageer