Vraag

crush

  • 21 October 2020
  • 10 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Vorig schooljaar zat ik met een meisje in de klas,  dit schooljaar bij 1 vak dus zie haar maar 3 lessen per week. Ik heb een crush op haar omdat ze zo leuk uitziet en is.

Ik ben best verlegen en praat eigenlijk nooit met meisjes. Als een meisje me iets vraagt geef ik eigenlijk alleen antwoord op de vraag, geen verder gesprek (heb ik ook bij mijn crush).

Ik zou graag wat meer met haar omgaan en verkering met haar willen. Alleen kan ik niet echt inschatten of ze ook geïnteresseerd is in mij.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik beter met haar contact durf te maken? En hoe kom ik erachter of ze mij ook leuk vindt? Het enige dat ik nu durf is Hoi zeggen als ik haar tegenkom...


10 reacties

iemand tips?

?

Reputatie 1
Badge

Hoihoii! Nou ben ik niet echt expert maar ik kan je wel even proberen advies te geven.

Heb je al eens met haar gepraat? Dit is de eerste stap, het hoeft niet veel te zijn gwn iets van:  Snap jij dit? of Heb jij het huiswerk al af?  Wees oprecht geïnteresseerd in haar en stel vragen. (waarover jullie het ook hebben) 

Je kan haar daarnaast wel vragen om een keer af te spreken, ik weet btw niet hoe oud je bent en hoe oud zij is…  

Je kan ook haar nummer vragen, of haar toevoegen op snap, foto's liken op haar insta. 

Waar dit hele verhaal eigenlijk op neer komt is: Wees jezelf,  Kom met haar in contact  en eventueel na een tijdje zeggen tegen haar dat je gevoelens voor haar hebt!

Hoop dat ik je heb kunnen helpen!

Xx May:sunflower: ​​​​​​​

 

Hoihoii! Nou ben ik niet echt expert maar ik kan je wel even proberen advies te geven.

Heb je al eens met haar gepraat? Dit is de eerste stap, het hoeft niet veel te zijn gwn iets van:  Snap jij dit? of Heb jij het huiswerk al af?  Wees oprecht geïnteresseerd in haar en stel vragen. (waarover jullie het ook hebben) 

Je kan haar daarnaast wel vragen om een keer af te spreken, ik weet btw niet hoe oud je bent en hoe oud zij is…  

Je kan ook haar nummer vragen, of haar toevoegen op snap, foto's liken op haar insta. 

Waar dit hele verhaal eigenlijk op neer komt is: Wees jezelf,  Kom met haar in contact  en eventueel na een tijdje zeggen tegen haar dat je gevoelens voor haar hebt!

Hoop dat ik je heb kunnen helpen!

Xx May:sunflower:

 

Hey! Thx voor je reactie!

Ik heb haar al op snap, insta en haar nummer. Maar ik vind het lastig om daarop gesprekken te voeren/starten. Ik like wel haar instafoto's en we hebben ook snapstreak.

Ik ben 16, zij 15.

Reputatie 1
Badge

Heeyy! Bewerkte versie… ik heb zonet niet goed gelezen.

Ik weet niet of ik je goed kan helpen want ik ben 13 maar, ik zal wel proberen.

Vraag aan "iedereen" waar je streaks mee hebt of iemand wil snappen, als ze niet reageert vraag dan appart nog aan haar want je heb namelijk niets te verliezen! 

Dat anonieme gedoe houd ik in ieder geval niet van dus ik raad je dat sterk af😅 

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Xx Mayy! 🌻

 

Hey! 

Vraag aan "iedereen" waar je streaks mee hebt of iemand wil snappen, als ze niet reageert vraag dan appart nog aan haar want je heb namelijk niets te verliezen! 

Ik vraag eigenlijk nooit wie er wil snappen, en als ik dat doe reageren misschien ook mensen waar ik geen zin in heb om mee te snappen. En als iemand ‘ja’ reageert, wat moet je dan gaan zeggen?

Dat anonieme gedoe houd ik in ieder geval niet van dus ik raad je dat sterk af😅 

Wat bedoel je met 'dat anonieme gedoe'?

Reputatie 1
Badge

Hey! 

Vraag aan "iedereen" waar je streaks mee hebt of iemand wil snappen, als ze niet reageert vraag dan appart nog aan haar want je heb namelijk niets te verliezen! 

Ik vraag eigenlijk nooit wie er wil snappen, en als ik dat doe reageren misschien ook mensen waar ik geen zin in heb om mee te snappen. En als iemand ‘ja’ reageert, wat moet je dan gaan zeggen?

Dat anonieme gedoe houd ik in ieder geval niet van dus ik raad je dat sterk af😅 

Wat bedoel je met 'dat anonieme gedoe'?

Briefjes😅 enn ja stuur anders alleen naar haar en doe alsof het voor iedereen was!

Xx May🌻

Hey! 

Vraag aan "iedereen" waar je streaks mee hebt of iemand wil snappen, als ze niet reageert vraag dan appart nog aan haar want je heb namelijk niets te verliezen! 

Ik vraag eigenlijk nooit wie er wil snappen, en als ik dat doe reageren misschien ook mensen waar ik geen zin in heb om mee te snappen. En als iemand ‘ja’ reageert, wat moet je dan gaan zeggen?

Dat anonieme gedoe houd ik in ieder geval niet van dus ik raad je dat sterk af😅 

Wat bedoel je met 'dat anonieme gedoe'?

Briefjes😅 enn ja stuur anders alleen naar haar en doe alsof het voor iedereen was!

Xx May🌻

Als ik het alleen naar haar stuur is er een kans dat ze met anderen is en zij de snap niet krijgen, ook opvallend...:sweat_smile:

En als ik het stuur en ze zegt dat ze wil snappen, hoe begin ik dan een gesprek en waar kunnen we het over hebben?

Reputatie 1
Badge

Hey! 

Vraag aan "iedereen" waar je streaks mee hebt of iemand wil snappen, als ze niet reageert vraag dan appart nog aan haar want je heb namelijk niets te verliezen! 

Ik vraag eigenlijk nooit wie er wil snappen, en als ik dat doe reageren misschien ook mensen waar ik geen zin in heb om mee te snappen. En als iemand ‘ja’ reageert, wat moet je dan gaan zeggen?

Dat anonieme gedoe houd ik in ieder geval niet van dus ik raad je dat sterk af😅 

Wat bedoel je met 'dat anonieme gedoe'?

Briefjes😅 enn ja stuur anders alleen naar haar en doe alsof het voor iedereen was!

Xx May🌻

Als ik het alleen naar haar stuur is er een kans dat ze met anderen is en zij de snap niet krijgen, ook opvallend...:sweat_smile:

En als ik het stuur en ze zegt dat ze wil snappen, hoe begin ik dan een gesprek en waar kunnen we het over hebben?

Vraag haar bijvoorbeeld of ze het huiswerk al af heeft en of ze er iets van snapt. En als het niet werkt, een crush om van te dromen is ook altijd geweldig! :)

Thx! Ik ga het binnenkort proberen!

Reageer