Vraag

Crush

  • 13 December 2019
  • 10 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hai, ik heb een crush op een jongen uit mijn klas. In de klas zit hij schuin achter mij. Meestal tijdens de les maken we ruzie(voor de grap bv: als hij niet tegen mij praat maar tegen zijn vriend naast hem dat ik dan zeg hou j bek of andersom). Hij steelt meestal pennen van mij(hij moet echt altijd mij hebben terwijl er 6 andere meisjes om hem heen zitten) en gooit ze dan weg of raakt ze kwijt🙄 voor de grap apte ik hem en ik zei of hij nieuwe pen voor mij gaat kopen. Hij zei ja maar ik wou niet dat hij het serieus nam(wrm zal je 2 euro aan pennen kopen voor mij) uiteindelijk kwamen we op een punt waarbij hij iets persoonlijke vertelde waarbij alleen  ik en een vriend van hem het wisten. (Dit was gister allemaal) vandaag op school was hij weer anders dan op app maar hij plaagde me nog steeds verder(zocht aandacht wnr ik hem dat niet gaf) en blokkeerde hij mijn locker toen ik m’n boeken eruit wou halen. Ik weet nu niet zo goed wat onze situatie nu is: zijn we vrienden of zijn we gwn irritant aan het doen?

 

xxx


10 reacties

Hallo Anoniempjee  :)
 

Het kan allebei want jullie kunnen gewoon vrienden zijn maar ook gewooon irritant doen, het kan ook dat het beide wel het geval is. 

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Hi,

bedankt voor je reactie. Ik zit met nog een probleem: hij negeert me. Ik heb hem een berichtje gestuurd omdat hij zei dat hij zou dwingen om de pen aan te nemen maar hij laat me op blauw staan (sinds gister) daarna zei ik :oh je gaat me negeren nu oke en ook dat liet hij op blauw staan

wat nu?

Het kan zo zijn dat hij misschien het grappig vindt om jou te laten wachten, of met vrienden is ofzo. Ik zou het een paar dagen afwachten en als het langer duurt, dan is hij niet geinteresseerd in jou hoogst waarschijnlijk zoals ik het zo lees.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Okey

 dank je

Asjeblieft, ik hoop dat het goed gaat met jullie :)

-Dr8gon99

Ja, hij zou hartstikke verliefd op je kunnen zijn, maar in ieder geval zou je zijn humor dan wel moeten accepteren. Hij kan ook gewoon irritant doen natuurlijk.

Als je verliefd op hem bent, moeten jullie ook serieuze vrienden worden. Het kan niet altijd bij plagen blijven, dus zou je moeten proberen om verder te gaan.

Het zou heel goed kunnen dat hij jou leuk vind. Heb een tijdje het zelfde gehad, maar dan met een meisje (ben zelf een jongen). Zij was de hele tijd zulke dingen ook aan het doen enz. Ik ging er ook in mee en het werd een beetje een spel zo. Na een tijdje ook contact te hebben gehad op snap, stuurde ze me een keer een berichtje dat ze me toch wel leuk vond. Het zou heel goed kunnen dat dat bij jou ook het geval is

Reputatie 1
Badge +1

Dank jullie wel❣️

Hoe gaat het nu trouwens met jullie?

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Hey!

een late reactie maar het gaat veel beter met ons. We appen veel vaker en we gingen praten over zijn broertje en zusje(hij had ook filmpjes doorgestuurd) we hebben ook even gebeld maar dat was omdat ik hem ergens mee moet helpen. Ik vind dat het veel beter gaat en hoop dat het ook zo blijft! 
bedankt voor jullie berichtjes!

Reageer