Vraag

Crush

  • 5 March 2019
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Omg ik en mn crush hebben steedts meer contact, zoals dat we meer praten op school, en we hebben vaak oogcontact (ik weet niet of dit echt goed is) maar we hebben vaak discussies dat we maar ja en nee blijven zeggen en dan moeten we lachen😂 en in tegenstelling tot dat zijn we het ook vaak met elkaar eens. Maar we hebben nog nooit een date gehad ofz of afgesproken, en ik durf hem niet te vragen want ik ben 2 jaar geleden afgewezen door iemand die hij ook kent, dus ik ben bang dat hij me raar vindt ofzz. Weet iemand wat ik kan doen?

Ik ben 14 btw (hij ook)

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hey lammy,

Ik heb dat ook gehad. Ik heb gwn de stap gezet je moet ff je lef verzamelen en er gwn voor gaan niet denken wat andere van je vinden of zo en niet denken dat hij je gaat afwijzen want als je zo denkt lukt dat je nooi
Hopelijk heb ik je kunne helpen

Groetjes lorenzo
Hallo, lammetje,

Ik denk dat hij gewoon bloednerveus is om jou mee uit te vragen, dus misschien kun je vragen als hij eens met je mee wil naar de bios, etc. Je hebt zijn nummer toch? Zo niet, vraag die dan!

Of je vraagt gewoon of hij een keertje met je mee wil 'picknicken' en dan ga je naar een romantisch parkje/grasveldje.

Groetjes,
De Persoon Zonder Naam
hey,

natuurlijk is het spannend om het te vragen, als het het niet meteen als date wilt doen maar wel iets met hem, kan je bijvoorbeeld met een groepje van 4 mensen gaan en dan ga je hele tijd met hem om.
aangezien er 2 andere zijn zal het wat makkelijker worden, maar je bent dan alsnog met hem.
als je merkt dat het bij hem ook bevalt kan je hem de dag erna bijvoorbeeld appen om een keer iets met ze 2en te doen
Hey ik heb deze situatie nu ook. Alleen heb ik wat jij hebt met dezelfde jongen! Niet letterlijk dat we dezelfde boy leuk vinden, maar je weet wat ik bedoel. Ik zou gewoon nog ff wachten tot het eruit floept. Das t makkelijkste. En als hij echt interresse heeft dan zegt bijv t wel.
Relax!
Tot het eruit floept? Ik weet niet of jongens dat wel zo leuk vinden, hoor... Hij zal in ieder geval verrast zijn, maar als je weet dat jullie samen met zijn tweeën goed kunnen omgaan, waarom niet? Als jullie vaak met elkaar praten is het niet zo raar.
Hey ,
Ik denk wel dat hij ook hetzelfde denkt mss kan je hem vragen om een samen te leren omdat je een onderdeel niet begrijpt mss denkt hij ook zo en weet niet wat hij moet doen.
Ik wens jou veel geluk
Groetjes x

Reageer