Vraag

Creative manieren relatie vragen

  • 12 April 2021
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik vind een meisje leuk en zij mij ook. Maar we hebben nog allebei niet gedurfd om elkaar te vragen om een relatie. Ik wil dit graag op een creative manier doen, heeft iemand tips? (we zijn allebei meisjes van 13)


4 reacties

Badge

Nou ik weet natuurlijk niet wat voor types jullie zijn maar hier wat iedeetjes:

- Maak een gedicht/ liedje waar je het in vraagt

- maak zelf een kaart en vraag het daarin

- maak zo'n chocolade bol/hart die breekt als je er warme chocolade overheen giet en doe daar dan een papirtje in waar het opstaat, die dan dus zichtbaar wordt

- doe allerlei dingen in water, waaronder een papiertje waarin je het vraagt (geplastificeerd of in een doosje/zakje ofzo) en doe er een bijtel ofzoiets bij. Dan moet ze het eruit slaan.

-maak een portret van haar en vraag het als je het geeft

Geen andere iedeeën, ik weet niet of je hier iets aan hebt, ik heb in elk geval nog niet vaak gehoord dat iemand zo gevraagd is

Badge +1

Koop een doosje chocolade bonbons ofz en doe daar een briefje in met een gedichtje erop. Ik zou dat echt heel leuk vinden😊 suc6😘

Heey,

Je kunt het met stoepkrijt op de straat schrijven/tekenen. Bijvoorbeeld een hartje of een symbool of jullie namen.
Dan spreek je af dat jij haar komt ophalen en dan leid je haar naar buiten.
En anders: heeft zij misschien hobby's of houdt zij van dingen? Wellicht kun je daar nog wat mee.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt voor alle antwoorden, ik kan hier zeker iets mee!

Reageer