Vraag

Contactgegevens

  • 21 April 2018
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hz vinden jullie het zo erg om contactgegevens te delen? Gwn nummer is toch niks mis mee? Of snap idk, adres snap ik wel dan zou je ook weer allemaal randies mee kunnen komen maar nummer?

4 reacties

Hi Lucassie,

Het mag hier gewoon niet volgens de forumregels:

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/forumregels-de-kindertelefoon-20697

en dan in dit geval om forumregels 6 en 7

Groetjes,
M&M's
Hoi!

Die regel is er om de forumleden te beschermen. Je hebt vast al van die verhalen gehoord dat een oude man zich voordoet als een knap meisje, of omgekeerd. Misschien denk je dat het jou niet overkomt, maar dat dachten die slachtoffers ook.

Groetjes
x
Hii, sommige willen hun gegevens wel delen, maar het is gewoon verboden.
Dat is omdat mense. Die dan wem hun gegevens delen gaan looen zeuren tegen iedereen die anoniem wil blijven ( zoals ik )
Reputatie 2
Badge +9
De KinderTelefoon is een anoniem bedrijf/ site. En daar hoort dus bij dat jij zo anoniem mogelijk kan blijven. Als mensen constant elkaars gegevens delen dan kan dat het bedrijf/ site beschadigen. Want als je op de KT komt dan wil je toch graag anonieme kunnen blijven? En als dan dit gebeurt, dan ga je wel opzoek naar een andere site, waar je wel anoniem kan blijven.

Daarnaast zoals@100DIVERGENT11 al zei. Kan het zijn dat mensen zich anders voor doen dan dat ze werkelijk zijn. Denk inderdaad maar is aan een klein meisje die denkt dat ze een goede vriendin heeft, maar het blijkt een oude man te zijn die andere ideeën heeft.

En ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat er hier wel meerdere mensen zijn die zich voordoen als iemand die jonger is, maar daadwerkelijk ouder zijn.

Of beter gezegd iemand doet zich hier voor als een meisje van 15 jaar, maar werkelijk is ze 19/20 bijvoorbeeld. En dat mag ofc niet. Maar wie houdt hun tegen?

En geen haat naar de KT maar tijdens het aanmelden geef je alleen je mail. En dan kan je vrij je leeftijd in vullen. Dus dan krijg je de dingen als hierboven.

Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat als er zulke mensen zijn dan hoeven ze niet meteen slechte bedoelingen te hebben. Maar oke het mag niet, het is verboden dus het gebeurd ook niet.

Gr: Mr.S

Reageer