Vraag

Contact zoeken? Wat vindt zij van mij?

• 2 september 2017
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Hallo iedereen,
Als bijbaantje doe ik vakkenvullen, en ik heb daar een collega die ik denk ik misschien leuk vind.
Ze is iets jonger dan ik (ik denk half jaar of zoiets).
Ik weet niet wat ze van mij vindt, en dat vind ik lastig. Ze zegt altijd als ik bijvoorbeeld iets naar haar moet brengen op een hele aparte manier 'dankjewel', alsof ze indruk wil maken. Ze zegt dat heel erg op de manier van 'oeh wat lief van je'. Op een gegeven moment bracht ik 3 dingen achter elkaar, en toen zei ze: je bent wel heel aardig voor me, met een grijns. Op een gegeven moment kwam ik haar weer tegen in de gang en toen keken we elkaar op precies hetzelfde moment aan en toen begon ze ineens te glimlachen.
Ik ken haar niet goed, en dat is ook het probleem. Ik weet gewoon niet of ze dit doet tegen iedereen omdat ze gewoon aardig is, of dat ze me leuk vindt. Mijn gevoel neigt meer naar het laatste, maar ik weet het gewoon niet zeker.

Ik heb dus haar nummer via de contactenlijst gevonden, dus ik kan een gesprek starten. Ik weet alleen niet of ik dit moet doen, of Bijv via insta. Ik ben bang dat dit stalkerig overkomt en dat ze helemaal geen trek in me heeft...

Heeft iemand advies? Vindt ze me leuk? Heeft ze interesse in me? Moet ik een gesprek starten?

1 reactie

Wat ook een ding is is dat ik gymnasium doe en zij vmbo. Is het wel slim om aan zoiets te beginnen? Stel dat ik iets zou doen, dan ben ik bang dat mijn vrienden het zo raar vinden.

Reageer