contact verbreken

  • 5 March 2018
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik weet niet zo goed wat ik moet doen?

een jongen en ik kennen elkaar van de basisschool, hij zat een of twee groepen hoger. en toen hij weg ging heb ik hem lang niet meer gezien.
door een groepje waar ik mee omga(ging) zag ik hem weer opnieuw. hij, en ik en een andere jongen ging met zijn 3e een keertje naar een winkelcentrum.

vanaf toen hebben die jongen en ik veel gepraat.
we hebben 2x verkering gehad (van ongeveer 1-2 weekjes), en toen hebben we ook seks gehad/naaktfoto's gestuurd.

door de naaktfoto's heb ik mijn telefoon nu een tijdje niet! maar zaterdag had ik toch stiekem mijn zusjes telefoon, en toen had ik hem een bericht (= hey. ik mag verlopig niet op mijn telefoon) gestuurd.

een goeie vriendin zegt dat ik geen contact meer met hem moet hebben (blokkeren) en dat ik de andere kinderen van groepje zo min mogelijk contact mee moet hebben! ik weet dat ze gelijk heeft, want de volwassen om me heen zeggen het ook.

maar t' groepje kan heel aardig zijn! en die jongen ook... maar ze doen alleen dingen die echt niet verstandig zijn voor mij; roken, drinken, seks.

dus ik wil geen contact meer. maar ik weet niet hoe ik dat moet doen! want als ik me telefoon krijg, is drang zo groot om hem een berichtje te sturen. en om de andere met rust te laten is ook heel lastig, want ik zie ze vaak rondlopen (en heb ze op socaail media).

wat kan ik het best doen?? kom het gemeen over als ik die jongen blok? t zou mij wel helpen om een minder grote drang in een bericht sturen te hebben. en de rest van de groep mischien kan ik zorgen dat ik sommige niet meer volg... maar komt dit gemeen over? want ik wil geen ruzie! want ze zijn ouder dan mij (bijna allemaal) en groter....

wat moet ik doen??

groetjess donut04

5 reacties

Hey,
Het lijkt me inderdaad handig om niet meer zo veel met dat groepje om te gaan als ze dat soort dingen doen. Dit betekent niet dat je die jongen en dde anderen van dat groepje moet blokkeren. Je kunt nog best wel whatsapp contact heben, als je je maar niet laat overhalen om weer samen wat te gaan doen. Misschien vind die jongen het niet leuk als je hem blokt, maar je doet het niet zonder reden.
Als je bang bent dat je toch weer gaat als je met ze gaat chatten, zou ik ze blokkeren. Misschien kan die goede vriendin je daar goed in steunen.
Jonah
dankjewel!! ik wou het heel graag nog van iemand anders horen of het kon.
en dat heb jij net gedaan!
dus dankje wel voor je reactie

Hey,
Het lijkt me inderdaad handig om niet meer zo veel met dat groepje om te gaan als ze dat soort dingen doen. Dit betekent niet dat je die jongen en dde anderen van dat groepje moet blokkeren. Je kunt nog best wel whatsapp contact heben, als je je maar niet laat overhalen om weer samen wat te gaan doen. Misschien vind die jongen het niet leuk als je hem blokt, maar je doet het niet zonder reden.
Als je bang bent dat je toch weer gaat als je met ze gaat chatten, zou ik ze blokkeren. Misschien kan die goede vriendin je daar goed in steunen.
Jonah
Hi donut04,

het lijken me rare jongens, waar je beter bij uit de buurt kan blijven. Als ze alleen maar willen seksen met je en verder drinken en smoken, blijf dan maar beter uit hun buurt. Misschien hebben ze ook nog vrienden die ouder zijn en voor je het weet, zit je middenin een raar wereldje.

Het lijkt wel een beetje op wat loverboys doen. Ik weet natuurlijk niet of die jongens dat ook zijn, maar ik zou voor ze oppassen.

Kijk hier ff naar https://www.fier.nl/docu-loverboys
Op die site kun je ook hulp krijgen en info vinden.

Groetjes,
M&M's
Hmmm....

Als je het contact wilt verbreken , doe het dan volledig en verweider hem bij al je apps.
Misschien dat iemand anders een oog bij jou in het zeil kan houden.
nee. ik bedoel er is maar een jongen die seks wil.
de andere doen alleen roken en drinken

Reageer