Vraag

Contact opnemen met oude crush.

  • 19 July 2020
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik had een jaar geleden een hele harde crush op een vanmijn collega's, en zij volgensmij ook op mij, we glundereden vaak in elkaars aanwezigheid en praatte ook veel na werktijd. Ik had niet haar nummer gevraagd 😬

Een half jaar geleden had ik haar insta gevonden en weer berichten gestuurd, we hadden een goed gesprek en we waren zelfs van plan bij een kroeg af te spreken. Toen kwam corona om de hoek en ging alles dicht. Het gesprek viel toen stil en ik heb nu al 3-4 maanden niks meer gestuurd. Volgensmij heeft ze onlangs haar relatie met een vriendje gestopt aangezien ze foto's van hem verwijdert heeft op haar pagina. 

Ik zou geen idee hebben hoe en of het handig is om weer een gesprek te beginnen. Hebben jullie tips of kunnen jullie mij moed inpraten? 😅

Alvast bedankt voor je hulp of ten minste de moeite genomen te hebben dit te lezen.


5 reacties

Hi Gastgebruiker,

 

altijd leuk om weer eens contact op te nemen met leuke mensen van vroeger.

Je was al aardig op weg toe corona er opeens tussendoor kwam. Jammer dat jullie toen niet af hebben kunnen spreken in de kroeg. Het was bijna zover.

Je voelt hem nu dus vast al aankomen. Je kunt gewoon verder gaan waar je gebleven was en bijvoorbeeld zeggen:

‘Hoi, nou waren we net zo leuk aan het herinneringen ophalen en waren we van plan om een keertje af te spreken en toen kwam corona die dat allemaal in de war schopte. Hoe gaat het ondertussen met je.’ 

Zoiets en dan kun je nog wat dingetjes vragen of ze over is of weet-ik-veel iets wat toen in de planning stond, zoals misschien 'heb je je rijlessen nog wel kunnen doen’ of iets anders waarvan je wist dat ze daar mee bezig was. Kan dus van alles zijn. 

 

Tenslotte schrijf je nog, ‘misschien kunnen we alsnog een keertje naar de kroeg of ergens op een terrasje afspreken. Laat maar weten.’

Ondertussen heb je het gesprek weer opgepakt en als zij jou een berichtje terug stuurt, dan komt het vast wel weer goed. Misschien is ze nu op vakantie en kun je nu niet afspreken. Vraag dan hoe het op vakantie is, met andere woorden, probeer het gesprek aan de gang te houden.

Volgens mij gaat jou dat wel lukken, nadat je dat eerste hobbeltje van hoe stuur ik een nieuw berichtje, hebt genomen.

Veel plezier op jullie afspraakje. Ik ga er alvast vanuit dat het allemaal door gaat.

 

Ik zou niet gelijk beginnen over dat je gehoord hebt dat het uit is met haar vriendje. Anders denkt zij misschien dat dat de enige reden van jouw contact is en ze moet natuurlijk denken dat je het gewoon leuk vindt om met haar te praten. Zorg er eerst voor dat je weer goed contact hebt en dat je een afspraakje maakt. De rest komt vanzelf wel.

 

Groetjes,

M&M's

Hallo Gastgebruiker :)

Je kunt dit berichtje sturen:

'’Hey, weet je nog een paar maanden geleden dat we zouden afspreken maar toen ging dat niet door vanwege het coronavirus, ik stel voor nu alles weer open is dat we opnieuw gaan afspreken, gewoon voor de gezelligheid'’.

-TheMightySlayer <3

Hoi allemaal we hebben weer contact, ze is echt super aardig, voor mijn gevoel is toont zij interesse waarbij het bij zoveel andere meiden is alsof je aan een dood paard trekt.

Bedankt voor jullie hulp!

Hi Gastgebruiker

 

oh das heel mooi. Dat heb je snel en goed gedaan :relaxed:

Nou niet weer laten versloffen hè. Je weet nu hoe het moet om het contact warm te houden.

Volgens mij wist je dat ergens ook al wel, alleen had je gewoon net een duwtje nodig, of niet?

 

Graag gedaan hoor, het was geen moeite :wink:

Btw, hoe heb je haar weer binnen gehengeld? Insta? of heb je haar een roos gestuurd ofzo...

 

Groetjes,

M&M's

Hi Gastgebruiker

 

oh das heel mooi. Dat heb je snel en goed gedaan :relaxed:

Nou niet weer laten versloffen hè. Je weet nu hoe het moet om het contact warm te houden.

Volgens mij wist je dat ergens ook al wel, alleen had je gewoon net een duwtje nodig, of niet?

 

Graag gedaan hoor, het was geen moeite :wink:

Btw, hoe heb je haar weer binnen gehengeld? Insta? of heb je haar een roos gestuurd ofzo...

 

Groetjes,

M&M's

Via insta, ik had idd een zetje nodig 😊

Reageer