Vraag

contact gaat goed tussen mij en M

  • 10 March 2023
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey Hoi! ben ik weer! en ik ga even een update geven hoe het gaat:

 

M heeft me gedeblokkeerd, en we appen elkaar elke dag via snapchat / whatsapp. (steeds meer contact dus)

en ook loop ik elke schooldag met haar mee naar school. Leuk toch! want we komen uit dezelfde regio.

Ook loop ik met haar mee naar huis. En ga ik weer snel naar huis

Maar mijn vrienden worden steeds erger (Ramon (niet echte naam) Ray (niet echte naam) en Rayan (niet echte naam) en Mike (niet echte naam) maken er telkens grappen over. Prima dat je er een grapje uitgooid maar als ik zeg stop is het genoeg. Bijvoorbeeld: M zit een tafel verder, en dan maken ze seksuele grappen terwijl ik denk. WTF waarom zo? ik denk niet zo. en ook nog es hard. en 2 van de 4 stoppen maar twee gaan er alsnog mee door. en lachen me uit. Ik heb donderdag 9 maar schoolzwemmen gehad en we gingen met drie klassen o.a. waar zij in zat. Dus ik ga zitten op de bank en Ray gaat schreeuwen  '’DJEGO HOE IS HET'’ continu. en mijn stem was al naar de klote en ook '’BEN JE ZENUWACHTIG'’ en de Klas van M kijkt mij aan van WTF i.v.m. drie klassen? En ik loop naar mijn twee docenten toe. en zeg ray moet stoppen. maar ze luisteren niet. bovendien ging ray niet zwemmen. dus ik heb hem KARMA gegeven dus wat ik doe. ik pak een pion zonder kleine gat aan bovenkant en ga vullen met water zodat ik water over hem heen kon gooien. en tis me gelukt hij kwam zeik nat thuis. en was boos op me. bovendien volgen dat groepje mij overal wat ik deed en continu schreeuwen en het verbaast mij dat hun stem niet naar de gallemize ging want mijn stem die was al na een paar keer schoor. Nou heb ik vandaag kanidaat 2 teruggepakt. we waren pauze aan het houden, en M ging met haar vriendinnen (want op school kan ze haar eigen ding doen, met d'r vriendinnen) achter ons zitten i.v.m. weinig plek in de Aula. Dus Rayan zegt fluisterend tegen Ray '’daar zit ze hoor'’ dus ik hoor dat. en ik pak mijn pakje wiki en spuit het vol in zijn gezicht en ik RENNEN. en hij is ook boos. Bovendien maken ze ook alleen maar grappen over zwangerschap blablabla. En gaat Ray ook zeggen dat M haar leuk vind, terwijl M nooit met Rayan praat, bovendien zegt Rayan dat ze M niet kent. en M kent hem niet. dit doen ze PUUR om te kutten met mij. en ook mij achtervolgen. ze willen waarschijnlijk alles doen zodat ik niet meer verliefd raak op haar, bovendien proberen ze die kans te verpesten om haar verkering te vragen. ZO NAAR IS DAT!!!

 

heeft iemand nog tips voor mn vrienden. Let me Know! :)

 

Groetjes, DjegoV

P.S. heb M nog niet gevraagd maar dat ga IK doen en niet mijn k** vrienden.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat je contact hebt, maar als jou vrienden niet er mee willen stoppen, dan kan je ze het beste gewoon dumpen of gewoon contact met hun stoppen, trouwens waarom weten ze uberhaupt dat jij contact met haar hebt, als ik zoiets had zou ik dat ni gelijk vertellen maarja 

Nou van een vriend heb ik haar tel gekregen

Reputatie 6
Badge +3

Hey djego, fantastisch dat je nu ook beter met M omgaat👍(:

Wel jammer dat je vrienden dan weer in de weg zitten, ga gwn niet meer met ze om want ze weten dat jij het niet leuk vind maar toch gaan ze door. Dus gewoon pesten, ga niet meer om met ray en rayan en wel met je andere 2 vrienden want het is ook gwn niet meer leuk om vrienden met ze te zijn toch?

Ik had ook een vriend die ik echt niet meer mocht en ik blockeerde hem overal enz en praate niet meer met hem en zei dat hij echt vervelend aan het doen is (dat was P, misch weet je nog van mijn topic). En nu ben ik nog steeds boos en ben nog steeds geen vrienden met hem. Dus als je het echt vervelend vind is het terecht dat je gwn boos mag worden op ze.

Ik hoop dat ik je kon helpen, groetjes sinasappelbroodje

Reageer