Heeee,
Ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk vinden;
Leeftijd:
1. Wat is het perfecte meisje qua uiterlijk? (ook kleding en makeup.)
2. Wat is het perfecte meisje qua innerlijk?
3. Hoe moet een meisje jou versieren/verleiden?
4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen (dus als eerste naar je toebuigt) of doe je dat liever zelf?
5. Hoe laat jij een meisje zien dat je haar leuk vind?
6. Moet een meisje, als ze je leuk vind, dat aan je vertellen?
7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar WEL leuk vind)
8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar NIET leuk vind)
Alvast bedankt!
xoxo ,
Boyzz, vragenlijst voor jullie!
A
Bladzijde 2 / 2
A
is dit te ? :
van de eerste dag dat ik jou zag was ik al gevallen voor je glinsterende haren maar heb het je nooit durven vertellen.
van de eerste dag dat ik jou zag was ik in het diepe heelal van jou ogen terechtgekomen en het je nooit durven vertellen.
van de eerste dag dat ik een woord tegen jou sprak was mijn gedachten al niet meer van jou stem af te krijgen.
ook al heb je al veel te veel mee moette maken en toch die lach op je gezicht te kunnen dragen dat vergt alleen een speciaal iemand als jij.
nu zijn er de dagen waarin ik vol zit met vragen,zou jij wel gelukkig zijn met mij ?
ik heb deze brief geschreven zodat jij zou kunnen lezen wat ik voel voor een persoon zoals jij
ik heb dit opgeschreven omdat deze gedachte altijd bij me moet blijven
van de eerste dag dat ik jou zag was ik al gevallen voor je glinsterende haren maar heb het je nooit durven vertellen.
van de eerste dag dat ik jou zag was ik in het diepe heelal van jou ogen terechtgekomen en het je nooit durven vertellen.
van de eerste dag dat ik een woord tegen jou sprak was mijn gedachten al niet meer van jou stem af te krijgen.
ook al heb je al veel te veel mee moette maken en toch die lach op je gezicht te kunnen dragen dat vergt alleen een speciaal iemand als jij.
nu zijn er de dagen waarin ik vol zit met vragen,zou jij wel gelukkig zijn met mij ?
ik heb deze brief geschreven zodat jij zou kunnen lezen wat ik voel voor een persoon zoals jij
ik heb dit opgeschreven omdat deze gedachte altijd bij me moet blijven
A
hoi ik ben Dave (14)
1. Wat is het perfecte meisje qua uiterlijk?
blond/donkerblond haar, groene ogen, lang, slank en kleding maat niet zo veel uit als het maar niet te gekleurd is
cool, aardig, grappig, begrijpend, medenkend
gewoon vragen (ik ben snel verkocht)
4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen
ik denk het wel.
weet ik eigenlijk niet zo goed
ja graag
7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt?
nee supercool
8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt?
nee hoor dat kan ik begrijpen
blond/donkerblond haar, groene ogen, lang, slank en kleding maat niet zo veel uit als het maar niet te gekleurd is
cool, aardig, grappig, begrijpend, medenkend
gewoon vragen (ik ben snel verkocht)
4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen
ik denk het wel.
weet ik eigenlijk niet zo goed
ja graag
7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt?
nee supercool
8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt?
nee hoor dat kan ik begrijpen
A
Heejj Leeftijd is 14.
1, Blond of Bruin haar. Blauwe ogen. Dunnetjes gewoon leuke kleding.. Waar ze zichzelf goed in voeld!
2, Lief,Grappig,Eigenwijs,Stoer,Medelevend,Intresse
3, Hmm... Moeilijke :D Het helpt bij mij wel als ze heel dichtbij komt.. Yeahh
4, Maakt niet uit! Als het maar gebeurd toch?
5, Veel complimentjes geven.. Lachen om haar grapjes.. Veel bij haar in de buurt zijnn..
6, Als ze het zelf wil.
7, Nee.. Juist leuk toch?
8, Nee.. Ik zou dan rustig zeggen dat ze bijvoorbeeld mijn Type niet is..
Greetzz
1, Blond of Bruin haar. Blauwe ogen. Dunnetjes gewoon leuke kleding.. Waar ze zichzelf goed in voeld!
2, Lief,Grappig,Eigenwijs,Stoer,Medelevend,Intresse
3, Hmm... Moeilijke :D Het helpt bij mij wel als ze heel dichtbij komt.. Yeahh
4, Maakt niet uit! Als het maar gebeurd toch?
5, Veel complimentjes geven.. Lachen om haar grapjes.. Veel bij haar in de buurt zijnn..
6, Als ze het zelf wil.
7, Nee.. Juist leuk toch?
8, Nee.. Ik zou dan rustig zeggen dat ze bijvoorbeeld mijn Type niet is..
Greetzz
A
Leeftijd: 13.
1. Niet heel lang, mooi postuur, mooi gezicht, mooi lijf, niet een voorkant van A-formaat en niet een voorkant van E-formaat (als die bestaat), liefst kleding wat een beetje vroeger in was.
2. Lief, niet heel vrolijk, iemand die je alles toevertrouwt... eigenlijk alles wat ik nu nog mis van iemand - en dat is misschien teveel om nu te typen.
3. Gewoon, interessant zijn. Niet falen a.u.b. want dat geeft me dan ook weer een lastig gevoel.
4. Mag zij doen.
5. Door veel met haar om te gaan, te laten blijken dat ze echt heel veel voor me betekent... en dat het ook minder kan.
6. Nee graag niet. Op school doe ik stom en als er dan een niet-leerling langs komt en dat zegt terwijl die rotzakken een paar meter verderop staan en dat zien, ben ik zwaar de lul.
7. Ja, naar mijn idee kom ik irl heel saai over (wellicht op dit forum ook...) en echt heel oninteressant.
8. Ja, toelichtig: zie 7.
Haha wat was ik depressief toen... leuk om terug te lezen. 🙂
A
Leeftijd:
De inperfecties is wat een meisje perfect maakt, wat dat dan is, is lastig te zeggen. Kleding maakt niet veel uit, al kan overbloot of zo wel een afknapper zijn. Makeup is zeker ook niet nodig, laat je zien!
Dit lijkt me niet al te moeilijk, gewoon aardig van mens en dier, vrolijk en begripvol.
Niet, recht op me aflopen en vragen, dat is het enige wat ik nodig heb.
4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen (dus als eerste naar je toebuigt) of doe je dat liever zelf?
Maakt mij niet zoveel uit.
Niet, ik weet niet echt hoe ik dat moet uiten. Ik kijk gewoon, ik denk dat ik niet de enige ben die gewoon kijkt.
Zeker, als ik haar toevallig ook leuk vind is dat gelijk helemaal goed,(want zelf durf ik het vaak niet te zeggen) als dat niet zo is weten we dat van elkaar, en kunnen we beide verder.
7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar WEL leuk vind)
Misschien een beetje, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt.
8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar NIET leuk vind)
Misschien een beetje, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt. Maar ik zou het zeker niet erg/eng vinden.
De inperfecties is wat een meisje perfect maakt, wat dat dan is, is lastig te zeggen. Kleding maakt niet veel uit, al kan overbloot of zo wel een afknapper zijn. Makeup is zeker ook niet nodig, laat je zien!
Dit lijkt me niet al te moeilijk, gewoon aardig van mens en dier, vrolijk en begripvol.
Niet, recht op me aflopen en vragen, dat is het enige wat ik nodig heb.
Maakt mij niet zoveel uit.
Niet, ik weet niet echt hoe ik dat moet uiten. Ik kijk gewoon, ik denk dat ik niet de enige ben die gewoon kijkt.
Zeker, als ik haar toevallig ook leuk vind is dat gelijk helemaal goed,(want zelf durf ik het vaak niet te zeggen) als dat niet zo is weten we dat van elkaar, en kunnen we beide verder.
Misschien een beetje, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt.
Misschien een beetje, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt. Maar ik zou het zeker niet erg/eng vinden.
A
Leeftijd: 15
Nouja, Kleding maakt mij niet zoveel uit heb het liefst een meisje met lang blond haar
Make-up hoeft niet laat je zien zou ik zeggen niet achter een masker vol make-up.
Lief,Begripvol,Behulpzaam,Niet te jarloers.
Ik heb geen flauw idee...
Dat zie je vanzelf meestal maakt mij niet echt veel uit...
Eigelijk laat ik zulke dingen nooit merken aan meisjes ik blijf normaal maar ga wel veel naar ze kijken
Tuurlijk waarom zou ze dat niet doen toch????
Zeker niet ik ben graag weg met vrienden of met meiden ik zou makkelijk jha zeggen.
Nhee ook niet waarom wel??? je hoeft niet iemand leuk te vinden om een gezellige dag te worden lijkt mij.
Nouja, Kleding maakt mij niet zoveel uit heb het liefst een meisje met lang blond haar
Make-up hoeft niet laat je zien zou ik zeggen niet achter een masker vol make-up.
Lief,Begripvol,Behulpzaam,Niet te jarloers.
Ik heb geen flauw idee...
Dat zie je vanzelf meestal maakt mij niet echt veel uit...
Eigelijk laat ik zulke dingen nooit merken aan meisjes ik blijf normaal maar ga wel veel naar ze kijken
Tuurlijk waarom zou ze dat niet doen toch????
Zeker niet ik ben graag weg met vrienden of met meiden ik zou makkelijk jha zeggen.
Nhee ook niet waarom wel??? je hoeft niet iemand leuk te vinden om een gezellige dag te worden lijkt mij.
A
Hee,
Ik ben een meisje....:?:P , maar toch ga ik hem beantwoorden
Leeftijd: // onder de 18
1. Wat is het perfecte meisje qua uiterlijk? (ook kleding en makeup)
Nou, ik vind dat iedereen wel een ander gezicht enz heeft maar ik vind grote ogen ( niet te groot ) wel mooi.
2. Wat is het perfecte meisje qua innerlijk? Aardig, je kan der vertrouwen, grappig, eerlijk, warm,
3. Hoe moet een meisje jou versieren/verleiden? Gewoon praten
YESS girl power! Nee, het maakt niet uit.
Praten, ogen , Emoji's
Graag ( tenzij ik in een relatie zit )
Nee, meisjes en jongens kunnen dat alle 2 doen.
Nee, het blijft het zelfde ^^
Alvast bedankt! Alsje
Oja,,, ik heb expres op dit topic gereageerd ook al weet ik dat het jar(en) geleden is!
- zo kunnen mensen dit topic makkelijker vinden.
- zo kunnen meer mensen hun mening hier over geven
- zo kan je iemand in nood helpen
~ Broke
Ik ben een meisje....:?:P , maar toch ga ik hem beantwoorden
Leeftijd: // onder de 18
1. Wat is het perfecte meisje qua uiterlijk? (ook kleding en makeup)
Nou, ik vind dat iedereen wel een ander gezicht enz heeft maar ik vind grote ogen ( niet te groot ) wel mooi.
2. Wat is het perfecte meisje qua innerlijk? Aardig, je kan der vertrouwen, grappig, eerlijk, warm,
3. Hoe moet een meisje jou versieren/verleiden? Gewoon praten
YESS girl power! Nee, het maakt niet uit.
Praten, ogen , Emoji's
Graag ( tenzij ik in een relatie zit )
Nee, meisjes en jongens kunnen dat alle 2 doen.
Nee, het blijft het zelfde ^^
Alvast bedankt! Alsje
Oja,,, ik heb expres op dit topic gereageerd ook al weet ik dat het jar(en) geleden is!
- zo kunnen mensen dit topic makkelijker vinden.
- zo kunnen meer mensen hun mening hier over geven
- zo kan je iemand in nood helpen
~ Broke
A
Leeftijd:
Makeup ben ik geen fan van, hooguit beetje foundation/eyeliner. Kleding maakt me niet uit, als het haar maar leuk staat.
Lief, sociaal en een beetje bescheiden maar kan ook wel een beetje stoer doen.
Gewoon door met me te praten (misschien een beetje flirten)
Liever wel, heb nog nooit gezoend dus vind dat eng :P
Uhm geen idee, aankijken? Als het kan gesprek aangaan? Heb niet zoveel ervaring daarmee :(
Als ik haar leuk vind wel, dat zou een opluchting zijn.
Nee, wel heel erg spannend en nerveus.
Tuurlijk, maar dat spreekt voorzich, ik zou wel aardig blijven.
Makeup ben ik geen fan van, hooguit beetje foundation/eyeliner. Kleding maakt me niet uit, als het haar maar leuk staat.
Lief, sociaal en een beetje bescheiden maar kan ook wel een beetje stoer doen.
Gewoon door met me te praten (misschien een beetje flirten)
Liever wel, heb nog nooit gezoend dus vind dat eng :P
Uhm geen idee, aankijken? Als het kan gesprek aangaan? Heb niet zoveel ervaring daarmee :(
Als ik haar leuk vind wel, dat zou een opluchting zijn.
Nee, wel heel erg spannend en nerveus.
Tuurlijk, maar dat spreekt voorzich, ik zou wel aardig blijven.
A
Leeftijd: 15
Uhm ik denk wel goeie borsten maar niet al te grote, beetje brede heupen, goeie kont, slank, blond (denk ik) uhmm gewoon beetje casual kleding kort broekje enzo, beetje makeup of geen makeup.
Als ze begrijpt wat je voelt, ze moet blij zijn, vrolijk enzo, want ik wil graag vrolijk worden van een meisje.
Flirten in de zin van beetje sexueel en gewoon complimentjes geven enzo, praten met een beetje een stiekem toontje enzo
Ik denk dat ik dat het liefst zelf zou doen, maar ik wil wel dat het meisje een beetje met lichaamstaal duidelijk maakt of ze het wil voordat we zoenen zegmaar dus bijv. dat ze beetje aan me zit enzo
veel interesse in haar tonen en ook beetje op zo'n toontje praten van 'ik vind je leuk' en tja beetje met een omweg vragen wat zij van mij vindt omdat ze dan weet dat ik dat wil weten
Uhm ik heb liever dat ze het niet letterlijk zegt maar duidelijk maakt door middel van lichaamstaal enzo
7. Zou je het raar vinden als een meisje je mee uit vraagt? (als je haar WEL leuk vind)
Nee ik zou dat heel leuk vinden
8. Zou je het raar vinden als een meisje je mee uit vraagt? (als je haar NIET leuk vind)
Uhm ik denk dat ik het als eerst apart zou vinden maar daarna wel ja zou zeggen want ik wil opzich iedereen wel beter leren kennen.
Uhm ik denk wel goeie borsten maar niet al te grote, beetje brede heupen, goeie kont, slank, blond (denk ik) uhmm gewoon beetje casual kleding kort broekje enzo, beetje makeup of geen makeup.
Als ze begrijpt wat je voelt, ze moet blij zijn, vrolijk enzo, want ik wil graag vrolijk worden van een meisje.
Flirten in de zin van beetje sexueel en gewoon complimentjes geven enzo, praten met een beetje een stiekem toontje enzo
Ik denk dat ik dat het liefst zelf zou doen, maar ik wil wel dat het meisje een beetje met lichaamstaal duidelijk maakt of ze het wil voordat we zoenen zegmaar dus bijv. dat ze beetje aan me zit enzo
veel interesse in haar tonen en ook beetje op zo'n toontje praten van 'ik vind je leuk' en tja beetje met een omweg vragen wat zij van mij vindt omdat ze dan weet dat ik dat wil weten
Uhm ik heb liever dat ze het niet letterlijk zegt maar duidelijk maakt door middel van lichaamstaal enzo
7. Zou je het raar vinden als een meisje je mee uit vraagt? (als je haar WEL leuk vind)
Nee ik zou dat heel leuk vinden
8. Zou je het raar vinden als een meisje je mee uit vraagt? (als je haar NIET leuk vind)
Uhm ik denk dat ik het als eerst apart zou vinden maar daarna wel ja zou zeggen want ik wil opzich iedereen wel beter leren kennen.
Ik ben 13 jaar
1 Ik vind sexy meisjes het leukst. Dus met een zo’n kort broekje dat je benen mooi bloot zijn en met een naveltruitje ofzo
Oh ja ik vind lange haren die goed verzorgd zijn ook een pluspunt
2 grappig, aardig en betrouwbaar
3 doe sexy raak bijvoorbeeld ook zijn hand aan en laat echt merken dat je hem leukvind
4 gewoo doen ga op hem af geef hem een knuffel (als je hem nog iets meer wil verleidenschuif dan je hand langzaam naar zijn billen en laat je hand daar lekker rusten of je strekt je hand in zijn broekzak
5 door veel met haar om te gaan, af te spreken en door naar haar te kijken
6 hoeft niet per se
7 als ik haar leuk vind zou ik het geweldig vinden en al helemaal als ze dan verkering vraagt en of wil zoenen
8 niet echt leuk alleen als ze erg aardig is maar als ze medan vraagt word het echt rot
1 Ik vind sexy meisjes het leukst. Dus met een zo’n kort broekje dat je benen mooi bloot zijn en met een naveltruitje ofzo
Oh ja ik vind lange haren die goed verzorgd zijn ook een pluspunt
2 grappig, aardig en betrouwbaar
3 doe sexy raak bijvoorbeeld ook zijn hand aan en laat echt merken dat je hem leukvind
4 gewoo doen ga op hem af geef hem een knuffel (als je hem nog iets meer wil verleidenschuif dan je hand langzaam naar zijn billen en laat je hand daar lekker rusten of je strekt je hand in zijn broekzak
5 door veel met haar om te gaan, af te spreken en door naar haar te kijken
6 hoeft niet per se
7 als ik haar leuk vind zou ik het geweldig vinden en al helemaal als ze dan verkering vraagt en of wil zoenen
8 niet echt leuk alleen als ze erg aardig is maar als ze medan vraagt word het echt rot
A
Hey,
1. Ik heb niet een bepaald type kwa uiterlijk, als ze maar goed met haar lichaam om gaat en leuke ogen en lach heeft is het goed.
2. Ik hou van meisjes met humor en waar ik een goed en soms diepgaand gesprek mee kan voeren, ook vind ik het leuk dat als een meisje me leuk vind ze dat laat zien?
3. Weet ik niet zo goed ik denk dat het aan het moment ligt?
4. Het meisje zou fijn zijn omdat ik nooit weet of ze het wel wilt, als ze de eerste stap zet, voel ik me meer op mijn gemak.
5. Meestal kan ik wel de hele dag naar haar staren en als ze kijkt lach ik of kijk ik snel weg.
6. Ja, ik vind het fijn als ik dat soort dingen weet.
7. Niet echt raar ofzo, maar ik ben nog nooit op een date gegaan dus dan ben ik waarschijnlijk heel nerveus.
8. Ook niet heel raar, misschien onverwachts maar ik probeer het wel aardig af te wijzen.
~Juso
1. Ik heb niet een bepaald type kwa uiterlijk, als ze maar goed met haar lichaam om gaat en leuke ogen en lach heeft is het goed.
2. Ik hou van meisjes met humor en waar ik een goed en soms diepgaand gesprek mee kan voeren, ook vind ik het leuk dat als een meisje me leuk vind ze dat laat zien?
3. Weet ik niet zo goed ik denk dat het aan het moment ligt?
4. Het meisje zou fijn zijn omdat ik nooit weet of ze het wel wilt, als ze de eerste stap zet, voel ik me meer op mijn gemak.
5. Meestal kan ik wel de hele dag naar haar staren en als ze kijkt lach ik of kijk ik snel weg.
6. Ja, ik vind het fijn als ik dat soort dingen weet.
7. Niet echt raar ofzo, maar ik ben nog nooit op een date gegaan dus dan ben ik waarschijnlijk heel nerveus.
8. Ook niet heel raar, misschien onverwachts maar ik probeer het wel aardig af te wijzen.
~Juso
A
Leeftijd: 18
- Geen barbiepop of plamuurpop
- Lang, blond, rood, bruin haar
- Niet dik maar ook niet te dun, er gewoon tussenin dus. Qua lente maakt het niet uit.
- Lief, betrouwbaar, goed gevoel voor humor, avontuurlijk
- Mag ze lekker zelf weten, ik weet het echt niet...
- Eigenlijk wel, ikzelf de eerste stap zetten? Nee dat kan deze plank niet.... (FaalAngst enzv.)
- Meestal ga ik een beetje gek doen zoals die eekhoorn in IceAge, vaak geef ik complimentjes of vraag ik ze uit. Of ik ben oprecht eerlijk en zeg gelijk:"Hey, ikke, weet niet hoe ik dit moet brengen, maar ik vind je echt super leuk"
- Ja, zou ik wel vet vinden..
- Nee, ik zal het geweldig vinden, bespaart mij weer een hoop zweethandjes...
- Nee, want ik zou wel accepteren om mee uit te gaan, misschien wordt het wel wat na de date, You never know...
- Geen barbiepop of plamuurpop
- Lang, blond, rood, bruin haar
- Niet dik maar ook niet te dun, er gewoon tussenin dus. Qua lente maakt het niet uit.
- Lief, betrouwbaar, goed gevoel voor humor, avontuurlijk
- Mag ze lekker zelf weten, ik weet het echt niet...
- Eigenlijk wel, ikzelf de eerste stap zetten? Nee dat kan deze plank niet.... (FaalAngst enzv.)
- Meestal ga ik een beetje gek doen zoals die eekhoorn in IceAge, vaak geef ik complimentjes of vraag ik ze uit. Of ik ben oprecht eerlijk en zeg gelijk:"Hey, ikke, weet niet hoe ik dit moet brengen, maar ik vind je echt super leuk"
- Ja, zou ik wel vet vinden..
- Nee, ik zal het geweldig vinden, bespaart mij weer een hoop zweethandjes...
- Nee, want ik zou wel accepteren om mee uit te gaan, misschien wordt het wel wat na de date, You never know...
Hey ik ben 12
En voor mij zou het perfecte jongen een jongen zijn met liefde die om me geeft het uiterlijk maar me niets uit het is het innerlijk die voormij het belangrijkste is
En voor mij zou het perfecte jongen een jongen zijn met liefde die om me geeft het uiterlijk maar me niets uit het is het innerlijk die voormij het belangrijkste is
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.