Boyzz, vragenlijst voor jullie!

• 23 November 2012
  • 40 reacties
  • 2288 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeee, 
Ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk vinden;

Leeftijd: 

1. Wat is het perfecte meisje qua uiterlijk? (ook kleding en makeup.)

2. Wat is het perfecte meisje qua innerlijk?

3. Hoe moet een meisje jou versieren/verleiden?

4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen (dus als eerste naar je toebuigt) of doe je dat liever zelf?

5. Hoe laat jij een meisje zien dat je haar leuk vind?

6. Moet een meisje, als ze je leuk vind, dat aan je vertellen?

7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar WEL leuk vind)

8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar NIET leuk vind)

Alvast bedankt!

xoxo ,

40 reacties

Reageer aub? 
Het is niet veel moeite ofzo...
1. ik vind meisjes met wat gemmidelt lang haar wel leuk, maar niet dat het haar er rommelig uit ziet en vind het super als ze niet zo heel dikgekleed zijn =Dmaar wat dunne kleding, qua make-up vind maakt mij het niet zo heel veel uit maar roze lippestift is altijd mooi
2. een meisje die ook belangstelling voor jou toont van dat ze enthousiast reageerd (maar niet overdreven)en ze moet natuurlijk ook gewoon aardig zijn. en het is ook altijd wel leuk als ze grapjes maakt =P
3. ehm, ik ben niet vaak versiert geloof ik heeel af en toe maar, maar het is fijn als ze naar je glimlacht als je naar haar kijkt, en wat over je gaat vrage over iets( hobbys of mischien of je een vriendinnetje hebt). maar het is helemaal fijn als ze veel met jou over je praat (leuke dinge wel)
4. als een meisje alseerst begint dan is er veeeeeel meer kans dan het lukt dan als een jongen begint want jongens zijn er altijd wel voor in met een leuk mooi meisje
5. daar weet ik niks op want meestal is het bij mij andersom.. maar waarschijnlijk gewoon via een vriend ofzo 😛 (is ook bij mij gebeurt)
en natuurlijk als je veel met haar gaat staan prate en vaak met je meeloopt ofzo
6. dat moet ze zelf wete
7. nee, aleen maar fijner =P
8. ja als het een mooi aardig meisje is en anders raar (niet gemeen bedoelt)
oh, bedankt! 
xxx
echt, wil ajb nog iemand de vragenlijst invullen?
heb dit echt nodig ;p
xx
hee, wie vult dit nog meer in? xx
hee, wie vult dit nog meer in? xx

Ik.

Leeftijd: 13.

1. Niet heel lang, mooi postuur, mooi gezicht, mooi lijf, niet een voorkant van A-formaat en niet een voorkant van E-formaat (als die bestaat), liefst kleding wat een beetje vroeger in was.

2. Lief, niet heel vrolijk, iemand die je alles toevertrouwt... eigenlijk alles wat ik nu nog mis van iemand - en dat is misschien teveel om nu te typen.

3. Gewoon, interessant zijn. Niet falen a.u.b. want dat geeft me dan ook weer een lastig gevoel.

4. Mag zij doen.

5. Door veel met haar om te gaan, te laten blijken dat ze echt heel veel voor me betekent... en dat het ook minder kan.

6. Nee graag niet. Op school doe ik stom en als er dan een niet-leerling langs komt en dat zegt terwijl die rotzakken een paar meter verderop staan en dat zien, ben ik zwaar de lul.

7. Ja, naar mijn idee kom ik irl heel saai over (wellicht op dit forum ook...) en echt heel oninteressant.

8. Ja, toelichtig: zie 7.
Is er nog iemand die deze lijst in wil vullen?! Ik vind het namelijk best wel handig om te weten 😉. xxxNobody
1. Ik val niet om meisjes maar als, een blond lang meisje met een beetje leuke vrolijke kleding.

2. Grappig, lief, en zorgzaam.

3. Met haar droge niet kloppende humor en flauwe opmerkingen.

4. Ligt aan de situatie.

5. Veel knuffelen.

6. Nee, ik houd ervan als meisjes een beetje verlegen zijn.

7. Nee.

8. Ja.
1.  Niet te overdreven qua kleding, dus geen jurkje of zo (met feesten mag dat wel). Make-up ook niet zoveel, gewoon lekker simpel, en middellang tot lang haar

2.  Grappig, aardig, mag best een beetje wild zijn ;)

3.  Geen idee

4.  Daar mag zij me beginnen 

5.  Veel met haar omgaan

6.  Moet ze zelf weten

7.  Ja, maar wel heel leuk natuurlijk

8.  Ja, maar minder leuk...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)
JONGENS MOETEN BEGINNEN MET ZOENEN ALIJDDD !!!
1 kleding niet gothic maar ook niet super opvallen en makeup niet te veel

2Gewoon lief en een beetje romantisch. Maar als jet erop aan komt ook niet op d'r mondje gevallen en ze moet iemand accepteren zoals die is

3geen idee. Gewoon zichzelf zjn

4Maakt mij niet zovel uit

5Ik geef haar aandhacht en probeer eerst gewoon vrienden te zijn,
En dan snel door naar een afspraakje

6Dat zou wel fijn zijn

7Nee

8ja

Greets anoniemespringbok

4Dat maakt mij niet zovel uit
Sorry voor dat foutje als laysye nogmaals vraag 4 had ge reageerd op mobiel
Laatste.pfff *** toetsenbord
En nog even een verbetering van vraag 1 en 8
1Redelijk smal niet TE small. En het liefst iets kleiner als mij

8 nee maar als ze er leuk uitziet(goed verzorgd knap enz) dan zou ik het wel weer leuk vinden
hij moet meer dan 10 tekenhebben ofzow
Leeftijd: 16

1. Wat is het perfecte meisje qua uiterlijk? (ook kleding en makeup.) een meisje met strakke spijkerbroek zodat de kont er goed uitziet. niet veel make up zodat je lijkt op een **** en niet te sletterige kleding. ze moet mooi figuurtje hebben. niet te dik en niet te dun en lang, stijl haar vind ik mooi

2. Wat is het perfecte meisje qua innerlijk? een meisje die der zelf is en je steunt met alles. een meisje dat graag wilt afspreken en die begint met gesprekken en geintresseerd is. ze moet lief, aardig, behulpzaam en niet te verlegen zijn. (wel een beetje)

3. Hoe moet een meisje jou versieren/verleiden? geintresserd zijn en laten zien dat ze wel wat wilt. en bij mij is dat al genoeg.

4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen (dus als eerste naar je toebuigt) of doe je dat liever zelf? maakt niet heel veel uit. als ze maar goed aangeeft dat ze wilt

5. Hoe laat jij een meisje zien dat je haar leuk vind? contact zoeken en dingen vragen om der beter tr leren kennen.

6. Moet een meisje, als ze je leuk vind, dat aan je vertellen? nee. jongens vinden dat wel fijn, maar dan gaan ze denken van yes een meisje vind me leuk en dan doen ze het zegmaar niet uit hun zelf.

7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar WEL leuk vind) ja. want je weet dan niet of zei mij ook leuk vind.

8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar NIET leuk vind) ja. zie vraag 7
leeftijd 13 

1 lang want dat ben ik namelijk ook 175cm ofzo, en hippe kleren mooie face en gezellig en lang haar en slank geen anorexia maar gewoon slank

2 gezellig, spontaan, een meisje die lekker in het leven staat.

3 veel praten miss mee uit vragen

4 maakt mij niet uit

5 ik geef complimentjes en maak veel contact met haar

6 nee dat moet ze zelf weten

7 nee

8 beetje

su6:p
Leeftijd:13 bijna 14

Niet al te veel makeup en strakke kleding
Aardig lief durft gevoelens te uiten
Gewoon gelijk eerlijk zeggen dat ze me leuk vind
4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen (dus als eerste naar je toebuigt) of doe je dat liever zelf?
Dat zij de eerste stap zet( ik ben een beetje verlegen daarin en volgens mij zijn veel jongens dat)
Eerlijk vertellen als ik haar ff alleen spreek
Ja
7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar WEL leuk vind)
Nee dat is gewoon normaal
8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar NIET leuk vind)
is ook gewoon normaal
Ik vul hem ook wel in,,

Niet te gezet, mooie ogen, beetje verzorgd is altijd leuk, en een mooie lach.
Eerlijk! Lief en zorgzaam.
Je aan te kijken met een lieve blik maar toch een spannende blik.
Het meisje..
Ik speel met haar vingers.. 🙂 of kijk lang naar haar ook al kijkt ze terug
Ja.. Maar ze mag het ook een beetje geheimzinnig / spannend vertellen, maar haar vriendinnen moeten het iet zeggen.
Nee, erg leuk!
nee, maar ik zou haar wel duidelijk maken dat ik haar niet leuk vind, niet keihard zeggen dat is ook zielig..
Leeftijd: 13

1. Wat is het perfecte meisje qua uiterlijk? (ook kleding en makeup.) - Ik vind meisjes met donkerblond / bruin, lang haar knap, ik vind het leuk als ze in de winter jeans en sweaters aan hebben en in de zomer hotpants met t-shirt

2. Wat is het perfecte meisje qua innerlijk? - Eerlijk, aardig, grappig en vooral vertrouwen in je hebben :)

3. Hoe moet een meisje jou versieren/verleiden? - door me mee uit te vragen, complimentjes te geven en veel met mij om te gaan.

4. Wil je dat een meisje de eerste stap zet bij het zoenen (dus als eerste naar je toebuigt) of doe je dat liever zelf? - ik doe het liever zelf denk ik, maar ik ben nog groentje =$

5. Hoe laat jij een meisje zien dat je haar leuk vind? - veel met haar praten, extra lief doen, veel mee afspreken 

6. Moet een meisje, als ze je leuk vind, dat aan je vertellen? - nee, ik kan het meestal wel zien als een meisje mij leuk vind, als ik haar ook leuk vind, besteed ikextra aandacht aan haar. 

7. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar WEL leuk vind), nee, dat vind ik juist leuk q

8. Zou je het raar vinden als een meisje je meeuit vraagt? (als je haar NIET leuk vind) nee, want dan vind ik het altijd alsnog gezellig
1. Een wat voller meisje, geen dunne spriet
2. Lief, goed gevoel voor humor
3. Gwoon met me praten en grapjes maken enzo
4. Dat moet zij doen denk ik ( ik ben verlegen )
5. Doe ik eogenlijk niet omdat ik erg verlegen ben
6. Ja
7. Een beetje
8. Een beetje

goeten van joepiedoedel
1.nerd bril,beige broek,of zwarte broek of gewoon spijkerbroek geen roze broek gemmiddeld lang haar of gwn lang haar make up niet te veel geen mocler bont jassen of gucci.Uggs soms wel soms niet vans mag altijd geen mutsen of snapbacks,moet altijd brunette zijn.en volle wenkbrauwen en die ringen op de bovenste rand van je oor vind ik soms ook wel leuk 
2 grappig,wild,verlegen,zelfverzekerd,een meisje dat niet heletijd op je schouder hangt of alles voor je doet ze moet gewoon ruimte geven.anders dan anderen 
3 gewoon praten dan trek je mij aandacht tenzij je saai lelijk bent enz.
4 beide tegelijk
5 oogcontact lachen met opzet tegen haar aanlopen terwijl ze boeken of koffie in de hand heeft terwijl zij niet weet dat het met opzet was en dat help ik haar en maak ik oogcontact,veel met diegene omgaan.als ik net een meisje ken ga ik niet te veel om want dan maak ik ze met opzet helemaal veliefd en dan organiseer ik iets leuk uit eten ofzo
6 mag wel maar liefst doe ik het zelf
7 nee
8 ja
1. Een mooie uistraling haarkleur maakt niet uit als het maar geen kort is- gemiddeld make-up en een beetje kledingstijl van tegenwoordig

2. Beetje druk, lekker los met mij niet zo moeilijk, iemand die voor je staat en je helpt die een arm om je schouder kan slaan

3. In disco? gewoon schuren en lekker aan je hangen

4. Je moet gewoon een jongen zoenen jongens doen (bijna) altijd mee

5. Lieve berichten sturen cadeau's kopen zoals sieraden

6. Doe het via een vriendin

7. Nee natuurlijk niet?

8. Nee want je moet je gevoelens achterna gaan.

Leeftijd: 14

Kleding maakt niet zo uit. Niet dik maar hoeft ook niet te dun. Beetje makup. En niet groter dan ik.
Lief romantisch en eerlijk.
Niet gewoon eerlijk zijn.(gewoon zeggen als ze me leuk vind)
Ligt er aan liever het meisje want ik vind moeilijk te zien waarneer een meisje er klaar voor is.
Gewoon eerlijk tegen haar zeggen als we alleen zijn.
Ja
Nee juist leuk!
Nee maar ik zou niet mee gaan.
gr. Jougaikhelpen
1. Kort broekje leuk shirtje zwart, bruin of rood haar en van die kanlrode lippenstift op en een beetje maskara en eyeliner moeet qua gezicht cute zijn en moet een beetje een lekker kontje hebben. En moet kunnen twerken.
2. Lief, betrouwbaar,
3. Gwn beetje flirten mag aan me zitten en complimenthes geven als ze wilt
4. Ik zelf
5. Veel met haar omgaan en praten
6. Zou wel handig zijn maar mag ook via whatsapp en skype enzo
7. Nee want ik zou dat juist erg fijn vinden
8. Nee want zij kan mij geryst wel leuk vinden

Reageer