Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

boys versieren

• 3 januari 2013
  • 9 reacties
  • 532 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik vindt het leuk om jongens te versieren maar heb tips nodig.

wat vinden jongens leuk aan meisjes ( bv; strakke broek, laag topje , enzo )

9 reacties

trek een strake broek aan als je dunne benen heb
doe een strak short aan
en doe mooie gympe aan
en zorg dat je haar goet zit
en de meeste jongens houden van stoere mijden die druk hyper stoere dingen doen
zoals grappen uithalen en grapig praten
trek een strake broek aan als je dunne benen heb
doe een strak short aan
en doe mooie gympe aan
en zorg dat je haar goet zit
en de meeste jongens houden van stoere mijden die druk hyper stoere dingen doen
zoals grappen uithalen en grapig praten

dankjeee :)
ben dun , maar lang knappen jongens daar op af ??
ik denk het wel als je druk en hyper en een grote mond heb
thankss 🙂
Nee hoor, het gaat ook om de inhoud bijvoorbeeld goed kan praten, niet bang zijn, en eerlijk zijn is erg belangrijk.
trek de kleren aan die jij super leuk vind en zorg dat je haar goed zit, lach lief naar de jongen en ze lopen dan allemaal achter je aan.. 😛
ik vindt het leuk om jongens te versieren maar heb tips nodig.

wat vinden jongens leuk aan meisjes ( bv; strakke broek, laag topje , enzo )

ik ben.zelf een jongen wij jongens vinden.het leuk als je een shirt met kortte mouwen aandoet en als je dunne benen hebt strakke spijkerbroek en als je wat fikkere benen hebt een korte broek dat je benen bloot zijn kort topje en wij vinden het leuk als je veel tegen.ons praat maar niet teveel en ook veel knuffels vinden wij ook leuk
Badge
Hoi ik ben ook een jongen ik vind meisjes die lekker sexy zijn leuk. (Zo iemand hebben we ook in de klas ik vind haar zoooo lekker echt)
Bijvoorbeeld een naveltruitje en zo’n heel kort broekje zodat je benen mooi bloot zijn

Dus ik vind het mooi als je je sexy gedraagt en je lekker bloot kleed en dan echt lekker ver gaat met het versieren bijvoorbeeld als je merkt dat iemand be
Badge
Sorry drukte op plaatsen maar ik ga gewoon verder

Dus als je merkt dat iemand je een beetje leuk vind ga gewoon tot het uiterste loop een keertje naar hem toe als hij alleen is .... ga dan lekker sexy doen en als je ziet dat hij het leuk vind kom dan dichterbij en sla je arm over hem heen en ga lekker kussen of zo
Badge
Sorry drukte op plaatsen maar ik ga gewoon verder

Dus als je merkt dat iemand je een beetje leuk vind ga gewoon tot het uiterste loop een keertje naar hem toe als hij alleen is .... ga dan lekker sexy doen en als je ziet dat hij het leuk vind kom dan dichterbij en sla je arm over hem heen en ga lekker kusse

Reageer