Vraag

biseksueel

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,
Ik heb een beetje het idee dat ik bi ben maar weet het niet zeker. Ik ben een meisje en ik heb alleen nog maar relaties gehad en gezoend met jongens. Maar soms vind ik meisjes wel echt erg knap en kijk ik perongeluk naar hun kont of borsten. Betekend dat, dat ik bi ben?

3 reacties

Niet per se omdat ook wel eens hetero meiden zeggen van dat is een lekker wijf maar bi is van zie jij jezelf met een meisje kussen en seks hebben want zeg je bah nee dan ben je geen bi maar als je vind ja ik wil wel eens dan ben je bi want bi is seksueel aangetrokken door beiden zijn

Hi girl!  

 

Ik herken dit ook zo goed, ik heb geen relatie gehad met een jongen,  maar als je BI bent voel je voor beide seksueelaangetrokken,  wat Taylor al zei als je een meisje knap vind en kijkt naar de kont of borsten of niet meteen te betekenen dat je BI bent.  

Stel bij jezelf vragen zoals: 

 

* Zal ik met een meisje willen? 

* Wat vind ik zo leuk aan meisjes? 

* Zal k ook echt veder met haar willen gaan dan alleen zoenen?

Het is best wel lastig als je erachter komt dat je BI bent,  althans is mijn ervaring,  je vraagt zoveel af bij jezelf waarom?  Hoe?  Het kan zijn dat je BI bent,  maar het hoeft nog  niks te betekenen als je alleen meisjes knap vind.  Ik heb zelf heel lang gedaan om een jongen leuk te vinden maar ik heb nooit fijn gevoeld totdat ik erachter kwam dat ik meisjes echt interessant  vind,  je komt echt wel erachter wat JIJ fijn vind.  

 

Dus zover k nu wil zeggen: nee,  als je naar de kont of borsten kijkt van een meisje HOEF je niet BI te zijn,  maar daar kom je echt wel later erachter.  

 

xoxo S

Hoi hoi!

Waarschijnlijk zit je in de puberteit, dus het is heel normaal dat je allerlei verschillende dingen voelt.

Ik zou zeggen: denk er vooral niet te veel over na. Je hoeft jezelf niet in een hokje (hetero, lesbisch, bi etc.) te plaatsen. Je bent nog jong, je komt er gedurende de komende jaren wel langzaam achter.

Je hoeft je er niet druk om te maken, echt niet. Het komt allemaal vanzelf.

(Meer informatie kun je vinden om sense.info, misschien interessant voor jou)

Xx

Reageer