Vraag

Bio op instagram

  • 8 April 2019
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hheyy, ik ben Brinn en ben 13 jaar oud. Ik ben ongeveer 2 maanden geleden uit de kast gekomen en ben daar super erg blij mee. Ik heb super erg veel vertrouwen op mijn toekomst, maar ik heb 2 problemen waar ik jullie hulp bij nodig heb.

1. Ik weet niet wat ik in mijn insta bio moet zeggen. Moet ik er in zetten 👩‍❤️‍👩{Gay} of
👩‍❤️‍👩{Lesbisch}? Ik weet het echt niet.

2. Ik heb een super goede vriendin en die heeft een vriendje. Ik ben natuurlijk gay, maar ik het dan raar als je van elkaar houd. We geven echt veel om elkaar en ik heb nog een betere ben met haar dan met mijn ouders. Ik kan alles tegen haar vertellen en zeg regelmatig ook Love you of hou van je. Is dit raar ?

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen hiermee.

Groetjes Brinn

4 reacties

1, ik vind zelf beiden onnodig. Merk ook van vele in mijn omgeving dat ze dit soort dingen als een schreeuw om aandacht zien.
2, geen idee helaas.. sorry
Hoi

Wat goed dat je uit de kast bent gekomen 😊Fijn dat je er zo blij mee bent. Of en hoe je dit op sociale media deelt, is een keuze die bij jou ligt. Je zou een proefversie kunnen maken van verschillende berichtjes, en ze zo naast elkaar bekijken. Raad vragen aan een vriend(in) of familielid kan ook.

Het kan dat je een heel sterke band opbouwt met een vriend(in). Zo'n vriendschappelijke band kan de band met je ouders overstijgen, en soms verwarrend voelen met liefde. Het is echter niet per se zo dat je, als je lesbisch bent, een relatie zou hebben met je beste vriendin. Jullie kunnen een hele sterke vriendschap hebben, terwijl je vriendin een relatie heeft met haar vriend.

Groetjes
Kenshin
  1. Ik zou niets over je seksualiteit in je bio zetten. Je seksualiteit is maar een klein onderdeel van je persoonlijkheid. Dan kan je er bij zetten of je extravert of introvert bent, welke huisdieren je hebt, op welke sporten je hebt gezeten en of je van feestjes houdt! Mensen komen er vanzelf wel achter dat je gay bent als ze je ontmoeten face-to-face. Als je het toch graag wilt laten weten, kan je misschien een foto plaatsen en het daaronder zetten! Of een regenboogvlaggetje onder de foto zetten ofzo haha. Maar dit is mijn mening, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! Doe maar wat jij het liefst wilt.
  2. Nee dat is niet raar. Houden van iemand en verliefd zijn, zijn twee verschillende dingen. Dat klinkt best apart maar het is wel zo! Ik hou ook heel veel van mijn vriendinnen en vrienden en van mijn beste vriendinnen nog het meest! Ik zou ze wel willen doodknuffelen, zoveel hou ik van ze hahaha. Als je verliefd bent, wordt je meestal zenuwachtig rond dat persoon en wil je stiekem uiteindelijk graag (dingen die te maken hebben met) seks met diegene. Je voelt een bepaalde aantrekkingskracht. Volgens mij voel je dat niet bij die vriendin zoals je het net omschreef.
Ik hoop dat je hier iets aan had!
Hoii,

Wat goed dat je uit de kast bent gekomen en dat je vertrouwen hebt in de toekomst. Super dat je jezelf blijft!
  1. Ik zou het uit proberen. Maak verschillende berichten. Jij moet je er vooral fijn bij voelen! Je kan hulp vragen aan je familie of vrienden.
  2. Dit is helemaal niet raar. Er zijn heel veel meisjes en ook jongens die I love you etc. tegen elkaar zeggen. Ik zeg het soms ook tegen mijn vrienden. Het hoeft niet gelijk te betekenen dat je verlieft bent op diegene. Je geeft gewoon veel om haar. Fijn dat je alles tegen haar kan vertellen!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!😉

Groetjes Anne

Reageer