Bijna tot geen Contact met meisjes | Help! :(

  • 25 July 2020
  • 6 reacties
  • 304 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen die dit leest!

Ik ben 16 jaar oud heb een probleem dat gaat over dat ik nooit een vriendin heb gehad, weinig contact heb met meisjes en het contact wat ik heb loopt vaak in friendzone uit of ze negeren me zomaar.

Ik ga vanaf hier verder in detail, dus heb je ongeveer hetzelfde probleem of tips dan hoor ik het graag!

 

Ik ben een jongen die vrij rustig is en ook best verlegen, ik doe altijd gewoon mijn ding en ik ben druk bezig om naar mijn grote doel te gaan. Ik ben zelfs bezig met een opleiding ervoor en ik heb nog een lange weg te gaan. Ik wil het doel niet vertellen, omdat ik graag anoniem wil blijven maar om een beeld te geven het is een beetje het niveau als chirurg enz. 

Ik heb gewoon vrienden. Die vrienden gaan graag uit en zijn niet vies van "zuipen" en thuis zitten beetje van alles lullen. Nou ben ik niet zo'n persoon en ik ga ook BIJNA nooit mee dus wel is 4x in het jaar ofz. Dat is inderdaad vrij weinig. 

Nu komt het probleem eraan........  mijn vrienden hebben veel contact met meisjes en gaan er veel mee om. Als je mijn leeftijd hebt snap je waarschijnlijk wel wat ik bedoel. Veel vrienden hebben al is sex gehad, gezoend of zelfs nu een vriendin en ik dus van al die dingen helemaal niks. Nou zeggen mijn vrienden en ik heb 2 meiden tegen mij horen zeggen dat ik wel de looks heb en een nice guy karakter heb. Dus dat lijkt mij geen enkel probleem, toch? Ik heb wel is meiden benadert via insta of snap alleen vaak negeren ze me terwijl ik oprecht gewoon een leuk gesprekje en intresse wil tonen. Dus geen HGH, GMJ gesprekje.

Is er iemand die mij kan helpen met tips of iemand met hetzelfde probleem? Ik wil toch graag wel net als mijn vrienden gewoon wat leuke meisjes in mijn contacten hebben of waar ik mee om kan gaan en een beetje mee kan flirten. Ik ben tenslotte ook een jongen van 16 jaar 🤷‍♂️🙃

 

Bedankt voor de tijd die je nam om dit helemaal te lezen! Mocht je nog vragen hebben over dit OW stel ze en ik beantwoord ze hopen dat jullie me kunnen helpen!

 

 


6 reacties

Badge

hey ik zou als ik jou was gewoon jezelf zijn en als je bij meiden wil fixen moet je gewoon netjes beginnen als vrienden ofzo

Hallo Ano12h :)

Ben je op dit moment verliefd op een meisje?

-TheMightySlayer <3

hey ik zou als ik jou was gewoon jezelf zijn en als je bij meiden wil fixen moet je gewoon netjes beginnen als vrienden ofzo

Hey Merel! 

Bedankt ten eerste voor je reactie! :) 

Ik probeer ook zoveel mogelijk mezelf te zijn doordat ik mijn eigen dingen blijf doen en altijd netjes en aardig ben en blijf. Ik snap wat je bedoelt en dat was ook de bedoeling alleen hoe leer je nou dan meisjes kennen? Via vrienden gaat altijd zo lastig en uitgaan is niet echt mijn ding geweest, omdat ik gwn niet zo snel mensen aanspreek en vooral meiden niet.

Hallo Ano12h :)

Ben je op dit moment verliefd op een meisje?

-TheMightySlayer <3

Hallo! Bedankt voor je reactie!

Nee ik ben niet verliefd op een meisje. Wat ik meer wil is  meer contact met meiden (zoals nu praat en flirt ik met geen 1 wat mijn vrienden wel doen en durven)  daarnaast hebben ze dan ook nog is alles kwa liefde allemaal al gedaan en ik nog niks.. ik ben niet wanhopig opzoek nasr een vriendin maar gewoon wat meer meiden contact want dat is voor elke jongen wel een leuk dingetje natuurlijk!

Herkenbaar verhaal! Ik had ook een lange tijd geen vriendin. Jij hebt nog geen meisje gevonden waar je mee connect. Geen klik dus. Er zijn echt heel veel meisjes en ik weet zeker dat er meisjes zijn die bij jou passen. Vind je een meisje waar het mee klikt dan zijn het geen hgh en gmj gesprekken maar echt fijne gesprekken, dat lukt eigenlijk dus alleen bij iemand die bij je past. Dit is natuurlijk voor mij maar ik weet zeker dat dit ook wel bij jou past. Bij mij was het heel onverwachts. Geen zorgen man, er komt vanzelf een meisje die bij jou past!

Herkenbaar verhaal! Ik had ook een lange tijd geen vriendin. Jij hebt nog geen meisje gevonden waar je mee connect. Geen klik dus. Er zijn echt heel veel meisjes en ik weet zeker dat er meisjes zijn die bij jou passen. Vind je een meisje waar het mee klikt dan zijn het geen hgh en gmj gesprekken maar echt fijne gesprekken, dat lukt eigenlijk dus alleen bij iemand die bij je past. Dit is natuurlijk voor mij maar ik weet zeker dat dit ook wel bij jou past. Bij mij was het heel onverwachts. Geen zorgen man, er komt vanzelf een meisje die bij jou past!

Hey! Bedankt voor je reactie!

Echt fijn om te horen dankjewel! Het is dus gewoon even afwachten hoe moeilijk het dan maar is. In ieder geval fijn om te horen dat ik niet de enige ben!

Reageer