Bij vriendje wonen?

  • 16 July 2018
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 en me vriendje is 19 kan ik bij hem wonnen voor een tijdje als me moeder toestemming geeft want thuis gaat laats tijd niet zo goed en me moeder zou ook beter vinden als ik bij hem ga in plaats van naar opvang. En als het mag moet me moeder dan steeds naar afspraken met jeugdzorg?

2 reacties

Hoi

Je wilt graag bij je vriendje gaan wonen, omdat het thuis niet zo goed gaat. Je moeder stemt hiermee in, en geeft je toestemming.

Zelf ben ik niet voldoende op de hoogte rond de regeling van Jeugdzorg, en wat mag en wat niet. Je kan Jeugdzorg contacteren. Zij kunnen deze vraag beantwoorden, en zo ben je zeker.

Vind je het zelf een fijn idee om bij je vriendje te gaan wonen?

Groetjes
x
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik weet ook niet zoveel rondom jeugdzorg en je relatie tot jeugdzorg. Echter zie ik niet wat jeugdzorg hiermee te maken heeft. Als je moeder toestemming geeft kun je toch gewoon bij je vriendje gaan wonen? Officieel sta je dan nog bij je moeder ingeschreven, maar je woont ergens anders. Zo makkelijk zal het wel niet in elkaar zitten aangezien jeugdzorg uberhaupt betrokken is. Op dit platform zal niemand je kunnen vertellen wat op jou betrekking heeft en of het toegestaan is of niet. Bespreek het als je weer eens op afspraak moet komen of contacteer ze op een andere manier.

Ik heb nog een vraag; heeft je moeder deels of volledig het ouderlijk gezag over je verloren? Je mag dit negeren, maar het lijkt net of je moeder niet kan beslissen. Het is enkel interesse.

Reageer