Beantwoord

bij mijn vriendin wonen?

  • 29 March 2020
  • 8 reacties
  • 427 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik ben bi maar mijn moeder vind  dat niet goed en daarom wil ze me misschien wel uit huis zetten  (dat was een maand geleden) . Ik heb het verteld aan mijn bff en ze zij dat ik wel bij hun nog gaan wonen maar nu een tijd verder zijn we erachter gekomen dat we elkaar leuk vonden en nu hebben we verkering .ik ben nog steeds bang dat ze me uit huis zet . Maar is het dan raar als ik bij mijn vriendin intrek ?

icon

Beste antwoord door anoniempjex13 30 March 2020, 16:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Nee dit vind ik zelf niet heel raar. Waar je wel op moet letten is dat je dit bij de gemeente moet doorgeven dat je bent verhuisd of ergens anders woont. Dit moet altijd denk ik.

Verder moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Liefs,

Daniël

Reputatie 3
Badge +2

Nee dit vind ik zelf niet heel raar. Waar je wel op moet letten is dat je dit bij de gemeente moet doorgeven dat je bent verhuisd of ergens anders woont. Dit moet altijd denk ik.

Verder moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Liefs,

Daniël

Hey dat is een goede oplossing alleen hoe ga ik dit doen ?

Reputatie 5
Badge +4

Nee dit vind ik zelf niet heel raar. Waar je wel op moet letten is dat je dit bij de gemeente moet doorgeven dat je bent verhuisd of ergens anders woont. Dit moet altijd denk ik.

Verder moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Liefs,

Daniël

Hey dat is een goede oplossing alleen hoe ga ik dit doen ?

Als je bij je vriendin gaat wonen, moet het natuurlijk wel mogen van haar ouders. Die ouders kunnen jou wel verder helpen toch?

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Dit is helemaal niet raar. Mijn vriendin heeft mij ook gevraagd bij haar te wonen. Ik heb thuis problemen en daarom wilde haar ouders dat ik bij hun kom wonen. Als het van haar ouders mag en je er helemaal goed bij voelt dan zou ik het gwn doen. 

Xxx anoniememeid

Hoi

 

Ik weet niet hoe oud je bent maar als je meerderjarig bent mag je staan waar je wilt en heb je geen toestemming nodig van je ouders. Als je minderjarig bent dan wel. Zullen je ouders hiermee akkoord gaan denk je?

Nee dit vind ik zelf niet heel raar. Waar je wel op moet letten is dat je dit bij de gemeente moet doorgeven dat je bent verhuisd of ergens anders woont. Dit moet altijd denk ik.

Verder moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Liefs,

Daniël

Hey dat is een goede oplossing alleen hoe ga ik dit doen ?

Koffer pakken inpakken daarna vertellen 

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou met je vriendin en haar ouders in gesprek gaan om het te overleggen. Als ze het goed vinden kunnen ze je misschien wel helpen met kijken wat nodig is (zoals een nieuw adres aangeven bij de gemeente).

Reputatie 3
Badge +2

Heel erg bedankt voor jullie reacties hier heb ik zeker wat aan ! 😉😊

Reageer