Vraag

bezitterige vriendin

  • 9 February 2016
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allemaal,
het is misschien een beetje een lang verhaal maar alsjeblieeft help mij
ik heb dus een (beste) vriendin maar ik vind haar de laatste maanden heel irritant. want ze zit dehele tijd aan je en knuffelt je en staat heel dichtbij altijd, en als je dat tegen haar zegt dan is het 1 dag iets minder maar de volgende dag weer net zo erg (ze heeft me ook een keer geprobeerd een kus op de mond te geven). ook praat ze de hele tijd over zich zelf over "hoe goed ze wel niet is" als het ware (heel irritant). ook zegt ze alleen maar slechte dingen over haar familie terwijl haar familie heel aardig is. kortom zij maakt me alltijd heel chagerijnig maar denken jullie dat ik dat in haar gezicht moet zeggen? want ze huilt echt heel snel, laatst bijvoorbeeld toen ik ging meedoen met een andere vriendin aan een schoolvolleyballtoernooi (en zij ging ook gewoon met iemand mee doen) moest ze huilen terwijl zij zoveel dingen doet met dat meisje zonder mij. want ze is heel bezitterig over mij, want ik mag ook nooit naast een ander meisje lopen want dan duwt ze zichzelf er altijd tussen.(heeel irritant) en als je dat zegt dan gaat ze heel ontwijkend antwoorden. weet iemand misschien wat ik kan doen? want ik weet echt niet hoe ik het tegen haar zou kunnen zeggen of wat ik moet doen om dit minder te maken. en soms denk ik dat ze misschien verliefd op mij is, is dat een gek idee? please help mij

2 reacties

Dat laatste lijkt mij niet gek aangezien ze jou wou kussen enz.
Yep wat @MensPersoon al zei. Ik denk dat ze verliefd op je is, wacht anders op het goeie Moment en vraag of ze je leuk vind en dan biedt je je excuses aan,
Sorry ik heb nii eens een vriendin/relatie gehad maar ik probeer je te helpen.
Hopelijk heb je hier wat aan gehad!
Veel suc6, I guess

-hoihoiikbenhoidoei

Reageer