Vraag

bestie geil vinden

  • 2 June 2022
  • 6 reacties
  • 575 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik ben een meisje van 16 en ik ben verliefd op mijn beste vriendin we hebben allebei een plasfetisj en daardoor hebben we voor de grap een over elkaars hand geplast in haar zwembad vanaf toen vond ik haar echt heel geil. Ze had eens perongeluk haar handdoek laten vallen toen ze bij mij bleef slapen en haar kont was zo mooi iemand tips hoe ik dit moet aanpakken


6 reacties

Badge

Beste  Nina010101

Zoek een goed moment en vertel het haar gewoon wat je voor haar voelt als ze je afwijst doet dat pijn dat weet ik maar der zijn genoeg mensen die je leuk kunnen vinden die je nu nog niet kent de ware kan altijd nog komen dus doe wat je niet later kan doen en vertel het haar 

 

Anonieme28

Reputatie 2
Badge +1

Alv bedankt

Reputatie 3
Badge +1

Das een lastige situatie, 

Ik denk dat het “goede” moment nooit komt. Maar ik heb een vraagje voor jou: Vind je haar leuk qua leuk leuk? of vind je haar geil? Want als je haar leuk leuk vind dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal dan als je haar geil vindt. 

Reputatie 2
Badge +1

Allebei 

Badge

Hey! Dit is natuurlijk dood gewoon seksuele intrese hebben in mensen die je echt

aardig (ook wel leuk) vind! Probeer met haar er over te praten! 😋

Badge

Hey. Ik vind ook dat je met haar moet praten over je gevoelens voor haar en wat er gebeurd is. Ik denk dat ze er wel voor open stat. Of julie beiden les of bi zijn dat maakt niet uit. De gevoelens voor haar en dus voor meiden is er. Laat ff je gedachten aan ons weten op de reacties✌️

Reageer