Vraag

beste vriendins ex

  • 14 October 2019
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste iedereen,
In de eerste klas had mijn beste vriendin L met een jongen genaamd W. Ze hebben ongeveer 2 maanden gehad. We zitten allemaal in de zelfde klas.
Nu zitten we in de 4de en heb ik een crush gekregen op de W.
Mijn vriendin L heeft ondertussen al haar 2de vriendje na de W.
Maar kan ik iets met een ex hebben van mn beste vriendin? Ik weet niet of ze het erg zal vinden...
Iemand advies?

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

heyy,

Als je beste vriendin al 2 vriendjes heeft gehad denk ik niet dat ze het erg zou vinden (als dit wel het geval is zit ze nog te veel met haar ex in haar hoofd!).

Mag ik vragen wat voor meisje het is? k heb namelijk 2 beste vriendinnen en totaal verschillend! Ik zal wel even vertellen wat ik zou doen, misschien helpt dit je?

  1. M, M is een meisje dat niet heel erg graag over haar gevoelens praat, ze is mijn beste vriendin al vanaf de basisschool! Je kunt echt lol met haar maken en je kan haar zeker wel verttrouwen. Ze praat niet over haar gevoelens en ze word er ook een beetje ongemakkelijk van als je dat bij haar doet. (In dit geval zou ik eerst W een beetje beter leren kennen en pas wanneer het echt serieus word het aan haar vragen anders sta je mischien een beetje voor gek als het niks word.)
  2. L, L is mijn beste vriendin sinds de middelbare school. Echt een schatje, ik kan lol met haar maken, maar ook goed praten. We hebben ook gewoon gesprekken over sex en hoe we het beste dingen met vriendjes aan kunnen pakken dus het maakt haar niet uit waarover het gaat, ik kan met alles bij haar terecht. (Hier zou ik het anders aanpakken en meteen aan de vriendin vragen of ze het erg zou vinden als je W zou daten. Dit soort meisjes zullen samen met jou op jacht gaan!)

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb! Laat ff weten hoe het met W is afgelopen he! :wink:

X A.

Hoi

Als je niet zeker weet of L het erg zou vinden als jij wat met W zou hebben, lijkt het me nuttig haar hierover aan te spreken. Haar aanspreken lijkt me de enige manier waarop je te weten kan komen of deze vriendin het ok vindt als jij W beter zou leren kennen op die manier.

Groetjes
Kenshin

Reageer