Beste vriendin vaak boos zonder redenen HELP

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn beste vriendin is vaak boos op me zonder reden. Ook op mijn vriend en dat vind ik echt kut. Ze flipt soms ook in eens uit als ik niets doe. Als er ooit ruzie is en er komen leraren met haar praten wordt ze eerst boos en als je haar tegen spreekt gaat ze huilen. Ik dacht eerst dat het wel af en toe zou zijn maar het is bijna elke week zo. Ik denk soms dat ze thuis te weinig aandacht krijgt of dat ze jaloers is op mij en mijn vriend... Wat moet ik doen? Ik heb het al tegen mijn ouders verteld maar dat helpt ook niet. Ik vind het echt vervelend, ook voor mijn vriend en haar zelf. Help me alsjeblieft met tips of zo.

13 reacties

mss is ze gestrest en is er iets thuis ofzo praat erover met haar :rolleyes:
blondje je ziet er tof uit vrienden
misschien wil ze even met rust gelaten worden.
in iedergeval het gaat niet goed met haar dus zorg dat je ten alle tijden voor haar klaar staat.
misschien verteld ze dan wel aan je wat er precies aan de hand is.

-grtz (me)
beste Blondje, is dit altijd al zo geweest of is dit recent erbij gekomen? het is lastig te pijlen om nu een oordeel te trekken wat het is... kan namelijk van alles zijn: stress,autisme,ruzies, thuis problemen vanalles... kan je een vertellen of dit al langer speelt of heel kort?

Matthijs
al zo lang als ik haar ken
Wss gaat ze door een moeilijke tijd, is er iets mis thuis of is ze erg onzeker. Zorg dat je er voor haar bent en knap niet te snel af... In zo'n tijd heeft ze je het hardste nodig. 🙂 het is lief dat je zo bezorgt bent, dat zegt wel echt wat over jullie vriendschap
Beste blondje, ik herken dit in mezelf. Ik heb zelf een "autistische" stoornis genaamd NLD. Dit kan inhouden dat de persoon in kwestie (dit geval je vriendin) goed in sommige dingen is, en sommige dingen heel slecht kan. Je mag NOOIT uitgaan dat dit zo is en een oordeel geven, maar het kan altijd zoiets zijn. Sommige stoornissen kunnen er voor zorgen dat diegene met een stoornis snel alles aangesproken kan voelen door reacties / situaties. Diegene kan dan anders reageren dan een leeftijdsgenoot. Het is lastig te testen of iemand zo iets heeft, en ik denk dat je er ook niet vanuit mag gaan. Ik ken een stoornis (naam kwijt) die werkelijk ervoor zorgt dat alle prikkels ofwel geluid beelden ( alleen deze 2 prikkels) heel persoonlijk kan opvatten terwijl het helemaal niet naar die persoon boos of lullig bedoelt is. Ik kom nog even terug over die stoornis waar ik de naam van kwijt ben.

Succes

Matthijs
Doet ze ook zo tegen andere mensen? Dan weet je in ieder geval of het aan haarzelf ligt of aan jullie band. Als je dat weet kun je met haar erover praten door bijvoorbeeld te vragen waarom flip je de hele tijd op mij uit? Of als ze het bij iedereen doet kun je vragen waarom ze zo doet tegen iedereen
eigenlijk flipt ze alleen uit op mijn vriend en mij... 
blondje je ziet er tof uit vrienden

hoe weet jij of ik er tof uit zie of niet????????
xd niet bot bedoeld hoor xx
haha komt door je hartjes :p
maar geef je vriendin wat ruimte wss is er iets aan de hand wat ze je nog niet verteld heeft
hoi ik ben daniel en mijn beste vriendin is ook vaak boos op  mij omdat ik haar altijd sla in de pauze, maar verder zijn we wel vrienden hoor
dankjewel allemaal voor de reacties! 
xx

Reageer