Beste Vriendin

• 6 mei 2014
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Nou, het was een hele tijd geleden dat ik hierop was geweest dusss,

Ik heb dus een goeie vriendin, ik had haar vorige zomervakantie ontmoet, we hadden toen best veel problemen, ze had best veel van me goede vrienden laten vallen en nu hebben we weer contact, sturen kusje enzo en knuffelen vaak samen op bed enzo 🙂, ik heb haar tijdje geleden gezegd dat ik wel wat voor haar voel, alleen heb ik geen idee of dat wederzijds is. 
En korte tijd geleden kwam ze eens langs om te met mij en een andere jongen te gamen, en de dag erna wou opeen die andere jongen naar dat meisje toe.... nu stalkt die ''jongen'' haar de hele tijd en dat vind ze heel irritant, en hij heeft dus ook mij en mijn vrienden in de steek gelaten (hij wou echt niks anders dan bij haar zijn).

ik weet nou niet of ze mij ook leuk vind? we gaan nog een keer samen afspreken en film kijken enzo maar zelf weet ik het niet, heeft iemand nog tips om erachter te komen? (: en hoe het romantisch is om haar te vragen?, nou alvast bedankt:)))

3 reacties

Een beetje ver gezocht maar ga romantisch een pizza eten op het strand en dan maar je daarna een mooie strandwandeling en zo doende kom je in een leuk gesprek bij mij 1 geholpen (die strandwandeling dan was de eerste en de laatste keer)
Ik hoop dat je hier iets mee kan succes!!

Something
Heey, hmm lastige... je kan ook gewoon er heel simpel achter komen.. maar dan moet je wel even doorbijten :S ga eens gewoon na de film nog even met haar iets doen ofzo? even op een bankje zitten of misschien logeren... of als je afscheid neemt misschien haar proberen te zoenen? als een meisje niet antwoord / terugtrekt dan tja dan weet je dat het niet wederzijds gevoel is! je kan het ook gewoon aan haar vragen... gewoon zo van: heey, ik moet je wat vertellen... ik ben echt gek op je en super erg verliefd ik vraag me dan ook af of je me vriendin wilt zijn... ( ik ben her ook niet zo goed in maar it did work for me twice! haha) vaak vinden meisjes dat toch lief / cute en zullen ze niet zo snel gaan lachen omdat ze zeker bang zijn om je te kwetsen.

Succes

Matthijs
sorry maar als ik jou was zou ik gewoon vrienden blijven met haar je vriend vind haar leuk en als jij dan opeens met haar hebt dan kwets je vriend.

bro code

Reageer