Beste Vriend ...

  • 20 June 2018
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,
Ik ben verlieft op men beste vriend...
Ik weet dat hij niet op mij is want iedereen weet op wie hij is in de klas wat zijn beste vriend heef hem veraden...

Ik zal bij het begin beginnen...

Hij had in zijn bio op whatsapp staan "ik ben singel en heb geen vrienden".
Dat vond ik niet oké dus heb ik hem er een appje over gestuurd "hoe zo staat er in je bio dat je geen vrienden hebt"
met zijn antwoord daar op "is dat niet dan" ik heb hem toen gezegd dat ook al "toonde ik het misschien niet altijd maar ik ben wel bevriend met jou" Even later bouwden onze gesprekken op ...

Ik praten in de klas meer tegen hem en hij tegen mij, ik kwam voor hem op als hij weer gepest werd, ik stuurde zo vaak als nodig was naar hem ,...
Ik vertrouw hem nu ook 100% en we weten alles van elkaar !behalve dingen die niet de bedoeling zijn om te weten! het enigen dat ik hem niet durf te vertellen is dat ik verlieft op hem ben... Ik WIL het wel maar heb de moed er niet voor ik weet toch dat hij niet op mij is...

Een week geleden waren we beurt om beurt een vragen aan het stellen
Hij vroeg toen "ben je verlieft op iemand" ik heb daar eerlijk op gereageerd "Ja ik ben verliefd..."
hij vroeg toen op wie en ik heb toen gezegd dat ik dat liever niet zou willen zeggen hij heeft toen nog gevraagd of hij nog mocht doorvragen en ik heb toen gevraagd voor ander onderwerp...

hij is er toen over gestopt.

Ik weet niet meer wat ik moet doen
Zeggen of Niet zeggen

Mijn beste vriendin denkt dat ik het moet zeggen

Wat vinden jullie ?

Xoxo

Happy77

3 reacties

aub kheb het echt nodig
Als ik jou was zou ik het niet zeggen, als je toch al weet dat het niet gaat lukken kun je jezelf beter het rotsgevoel van friendzonen besparen. Als je het vertelt wil hij miss geen vrienden meer zijn.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ten eerste super lief van je dat je er vaak voor hem bent geweest. Helaas is hij niet verliefd op jou, maar misschien is het wel goed dat je dit al weet. Zoals Reme namelijk zegt zou het kunnen dat jullie vriendschap/band veranderd zodra je het hem verteld, maar dit hoeft niet. Hij kan er op zoveel verschillende manieren op reageren. Je zult bij jezelf na moeten gaan of je het wel waard vindt om het te zeggen. Je weet namelijk al dat hij niet op jou is, dus wat bereik je met die mededeling. Echter als jij het erg graag aan hem wilt zeggen omdat je hoopt dat hij misschien ook op jou kan worden of om een andere reden kun je dit ook doen. Het is helemaal aan jou al zou ik het voor je houden. Je schiet er namelijk niks mee op het hem te vertellen. Naar mijn idee kan het alleen negatief uitpakken, al hoeft dit niet per se zo te zijn.

Reageer