Bericht terugsturen of niet?

  • 23 May 2023
  • 8 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Laatst op koningsdag kwam ik een oud-klasgenoot tegen van mijn basisschool. Hij was met een groep vrienden, en ik fietste naar opa en oma met mijn ouders en zussen, hij riep mij na, en die hele vriendengroep deed mee. Ik vond dit nogal awkward. En ben weggefietst. Later werd ik toch wel nieuwsgierig naar waarom hij dat deed, dus stuurde ik een berichtje. Hij reageerde positief, en we hebben een erg leuk gesprek gehad. Toen ik iets leuks had gedaan had ik dat aan hem verteld, en hij vroeg om een foto of video, maar omdat hij alleen whatsapp heeft en ik via gewoon berichten geen foto kon sturen lukte dat niet. Sinds die hem ik hem in een paar weken iets van 10 berichtje gestuurd, maar hij reageert niet.

Wat moet ik nu doen?

Moet ik iets terug sturen?

Zo ja wat?

Hebben jullie ook wel eens gehad dat jullie na werden geroepen?

Hebben jullie tips?

-OnlyMe


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ja ik word ook wel geroepen.

Er zitten heel veel wanna be gangsters in mn kut dorp en dan denken ze cool te zijn. Ze hebben op de een of andere manier mn naam gekeregen en die roepen me heel vaak. Gewoon negeren zou ik zeggen. Je kan iets terug sturen als je dat wilt maar ik zou ze laten.

Als hij niet reageert op 10 berichten zou ik niks meer sturen. Waarom zou hij wel op het 11de bericht reageren? 

Reputatie 7
Badge +9

Als hij niet reageert op 10 berichten zou ik niks meer sturen. Waarom zou hij wel op het 11de bericht reageren? 

Oja, dat ook. 10 berichtjes en nog steeds niks? Laat hem maar zitten zou ik zeggen

Reputatie 7
Badge +12

Moet ik hem dan negeren of blokkeren?

-OnlyMe.

Reputatie 5
Badge +1

Ik zou of negeren, of sturen: als je nu niet reageert blok ik je.

Maar je moet het zelf weten

xxLittleMe

Ik zou hem negeren.  

Reputatie 7
Badge +9

Moet ik hem dan negeren of blokkeren?

-OnlyMe.

Dat is wel overdreven, ik zou hem gewoon negeren waarom blocken? Hij doet niks, misschien heeft ie een ander nummer. 

Reputatie 7
Badge +12

Hayy iedereen, ik wilde nog even een laatste update geven.

deze jongen is nog steeds dezelfde (kinderachtige) jongen, ik heb hem maanden lang niet gesproken, en toen ik hem laatst zag heb ik een berichtje gestuurd met mijn excuses voor het storen van zijn tijd, verder wenste ik hem een fijne tijd toe, en ik heb het netjes afgehandelt, hij heeft goed gereageerd, en ook hebben we geen contact meer.

-OnlyMe

Reageer